Predavač
-
Elma PašićKomunikacijska ekspertica, (Consumer experience profesional)
Elma Pašić je diplomirani psiholog, kogintivni biheviralni kouč, Ponint of you Practitioner. Nakon sticanja srednoškolskog zvanja programer, završila je studij psihologije slušala je i znanstveni master iz marketinga. Vjeruje u cjeloživotno učenje i da je znanje investicija sa najvećim povratom. Više od 30 godina se profesionalno bavi ljudima, njihovim potrebama i iskustvima. Bilo kao menadžerica, bilo kroz savjetodavni rad kao psihologinja ili kroz mentorstvo. Kroz svoju bogatu karijeru je bila liderica multidisplinarnih timova. Najduže je vodila BH ured i bila član Adria Borda u jednoj od vodećih interenacionalnih istraživačkih agencija – GfK. Vodila je tim za interne i eksterne komunikacije IT komapnije ZIRA. Aktivno učestvuje u radu različitih neprofitnih udruženja i član je odbora za komunikace driptva spihologa FIH Kao konsultantica je stekla je značajno iskustvo rada sa različtim sektorima, internacionalnim i lokalnim kompanijama u BiH i regiji. Dobitnica je priznaja za izuzetan doprinos u postavljanju trendova i razvoju FMCG industrije u BiH. Učesnica je brojnih konferencija, okruglih stolova i panel diskusija na temu brandinga, ponašanja potrošača, trendova, kompanijske kuture… Trenutno su joj u fokusu interesovanja employer branding, korprativne komunikacije i kultura. Ističe da iako živimo digitalno doba – digitalni su kanali komunikacije, a sama komunikacija koja je dalje usmjerena na čovjeka. Školovala se, živi i radi u Sarajevu; majka je šestnaestogodišnjeg sina. Svoje baterije puni kroz hodanje, ples, dokumetarn film i teatar. People person 😊
06.12.2023. Networking Breakfast Sarajevo: Principi psihologije iza scene prodaje
U središtu svake uspješne prodajne strategije leži razumijevanje ljudske psihologije. To je jednako za sve industrije i veličine preduzeća. Osluškivanje osjećaja i potreba potrošača može biti ključ razlikovanja od konkurencije i izgradnje ugleda kompanije. Prilagodba prodajnih strategija temeljeno na psihološkim potrebama potrošača nije samo taktika – to je osnova za izgradnju dugotrajne reputacije i lojalnosti. Kada poduzetnici razumiju srce i um svojih klijenata, kada u svoje stategije unose pogled iz ugla korisnika, oni ne samo da prodaju proizvode, već stvaraju odnose koji traju. Jer zaboravljamo riječi i proizvode, a pamtimo odnose i kako smo se osjećali.
Tako postavljene prodajne stategije, ne samo da se povećavaju šansu za trenutnu prodaju, već također smanjuju otpor kupnje, jačaju lojalnost klijenta i potiču ponovnu kupovinu. Pomažu u izgradnji snažnijeg odnosa s kupcima, što dovodi do većeg zadovoljstva kupaca, većeg broja preporuka i veće ukupne vrijednosti životnog vijeka klijenata (LTV – Life Time Value).
Tokom našeg druženja, razmatraćemo prodajne tehnike iz ugla psihologije potrošača. Mnoge odluke o kupovini se donose isključivo na temelju logičkih i racionalnih kriterija. Emocije, percepcije, društveni pritisci i prethodna iskustva je sve što utiče na odluke o kupnji. Potrošači traže sigurnost, povjerenje, pripadnost i osjećaj vrijednosti. Osvrnućemo se na različite prodajne tehnike – konsultativnu prodaju, obrazovnu prodaju, postprodajnu podršku, kao i stvaranje presonaliziranog iskustva.
Poslovne odluke često kompleksne i s visokim ulozima. Ne samo u B2C gdje je to očitije, nego i u dinamičnom svijetu B2B usluga, razumijevanje ljudskih faktora koji stoje iza poslovnih odluka ključno je za uspjeh. Za poduzetnike, produbljivanje u psihologiju donositelja odluka može napraviti razliku između jednostavne ponude i dugoročnog poslovnog partnerstva. Tako poduzetnici ne samo da izgrađuju snažne poslovne veze, već i ugled kao pouzdani i dragocjeni partneri.
U današnjem digitalnom dobu se svi borimo za pažnju potrošača. Nije lako razviti stategije koje će imati pozitivan utjecaj na prodaju, reputaciju i lojalnost – što je ono što nas odvaja od konkurencije. Naći svoju jedinstvenu prodajnu tačku je umjetnost (USP). A i za umjetnost treba dosta uvida, znanja, vježbanja – ne smijemo svim silama oslanati na naš talenat i osjećaj.
LOKACIJA:
HUB 387
Maglajska br. 1, Marin dvor
(zgrada sa hrđavom fasadom, ulaz preko puta ambasade Republike Slovenije)
71000 Sarajevo
+387 33 941 261
https://hub387.com
ULAZNICA:
Cijena ulaznice: 70 KM
Kako bi ste osigurali svoju ulaznicu, bitno je uplatiti iznos do 04.12.2023.
PODACI ZA UPLATU:
MATIĆ SAVJETOVANJE BH d.o.o
Maglajska ulica 1
71000 Sarajevo
IB: 4203047580008
Račun: Raiffeisen banka, 1610000291160061 s naznakom “Networking Breakfast Sarajevo ”
Kontakt osoba: Vanja Spaho, [email protected]
Prijave i odjave su moguće do 04.12.2023.
Nakon toga ne vršimo povrat uplaćenih kotizacija.
Program
Networking Breakfast Sarajevo
- 9:30 - 10:00
- Registracija, doručak i umrežavanje
- 10:00 - 11:30
- Koji su principi psihologije iza scene prodaje
-
Predavači
Elma Pašić
- 11:30 - 12:00
- Umrežavanje i diskusija