Predavač
-
Elma PašićKomunikacijska ekspertica, (Consumer experience profesional)
Elma Pašić je diplomirani psiholog, kogintivni biheviralni kouč, Ponint of you Practitioner. Nakon sticanja srednoškolskog zvanja programer, završila je studij psihologije slušala je i znanstveni master iz marketinga. Vjeruje u cjeloživotno učenje i da je znanje investicija sa najvećim povratom. Više od 30 godina se profesionalno bavi ljudima, njihovim potrebama i iskustvima. Bilo kao menadžerica, bilo kroz savjetodavni rad kao psihologinja ili kroz mentorstvo. Kroz svoju bogatu karijeru je bila liderica multidisplinarnih timova. Najduže je vodila BH ured i bila član Adria Borda u jednoj od vodećih interenacionalnih istraživačkih agencija – GfK. Vodila je tim za interne i eksterne komunikacije IT komapnije ZIRA. Aktivno učestvuje u radu različitih neprofitnih udruženja i član je odbora za komunikace driptva spihologa FIH Kao konsultantica je stekla je značajno iskustvo rada sa različtim sektorima, internacionalnim i lokalnim kompanijama u BiH i regiji. Dobitnica je priznaja za izuzetan doprinos u postavljanju trendova i razvoju FMCG industrije u BiH. Učesnica je brojnih konferencija, okruglih stolova i panel diskusija na temu brandinga, ponašanja potrošača, trendova, kompanijske kuture… Trenutno su joj u fokusu interesovanja employer branding, korprativne komunikacije i kultura. Ističe da iako živimo digitalno doba – digitalni su kanali komunikacije, a sama komunikacija koja je dalje usmjerena na čovjeka. Školovala se, živi i radi u Sarajevu; majka je šestnaestogodišnjeg sina. Svoje baterije puni kroz hodanje, ples, dokumetarn film i teatar. People person 😊
04.04.2024. Networking Breakfast Trebinje: Psihološka bezbjednost uposlenika i kako je unaprijediti
Imamo dobar proizvod, osluškujemo tržište, inoviramo, imamo jasnu viziju… ali ne smijemo zanemariti ni uposlenike i odnos prema njima. Jer kompanije čine ljudi. Moramo djeliti vrijednosti, čuti svoje uposlenike, ostvariti očekivanja. Kako uskladiti potrebe, interno komunicirati, zadržati aganžman uposlenika u današnjem dinamičnom poslovnom okruženju?
Svjesni smo stalnih promjena na tržištu i velike konkurencije u gotovo svim obastima, i potrebe za uvođenjem novih poslovnih staregija.
Na koji način interno komuniciramo i da li prepoznajemo i uvažavamo potrebe tima i da li djelimo zajedničku viziju?
Koja je uloga empatije i aktivnog slušanja u poslovnim procesima i kako ih primjenjivati? Kako poticati osjećaj povjerenja i psihološke sigurnosti, gdje se članovi tima osjećaju ugodno dijeleći ideje i preuzimajući rizike?
Razumijevanjem perspektiva i potreba svog tima, se poboljšava donošenje odluka i povećava angažman uposlenika što dovodi do motiviranije i produktivnije radne snage. Pomaže u predviđanju potencijalnih izazova i prilagođavanju rješenja koja uzimaju u obzir svačije potrebe. A takve vrijednosti znače bolju korisničku uslugu, jer grade jače odnose sa klijentima, omogućavaju razvijanje proizvoda ili usluge koje doista odgovaraju ciljanoj publici i ostvarivanju boljih rezultata.
LOKACIJA:
Hotel i restoran Humsko
Stari grad bb
89101 Trebinje
Bosna i Hercegovina
ULAZNICA: 70 KM
PODACI ZA UPLATU:
MATIĆ SAVJETOVANJE BH d.o.o
Maglajska ulica 1
71000 Sarajevo
IB: 4203047580008
Račun: Raiffeisen banka, 1610000291160061 s naznakom “Networking Breakfast Trebinje”
Kontakt osoba: Vanja Spaho, [email protected]
Prijave i odjave su moguće do 02.04.2024.
Nakon toga ne vršimo povrat uplaćenih kotizacija.
Program
Networking Breakfast Trebinje
- 9:30 - 10:00
- Registracija, doručak i umrežavanje
- 10:00 - 11:30
- Psihološka bezbjednost uposlenika i kako je unaprijediti
-
Predavači
Elma Pašić
- 11:30 - 12:30
- Umrežavanje i diskusija