
Predavač
-
Elma PašićOsnivačica UVIDI - ureda za konsultacije i savjetovanje, diplomirani psiholog, istraživač (Consumer experience profesional)
Elma Pašić, diplomirani psiholog, istraživač, ISCP certificirana za kogintivno biheviralni koučing, Point of you Practitioner, Consumer experience professional. Više od 30 godina iskustva u radu sa brendovima, potrošačima i liderima. Osnivačica je UVIDI – ureda za konsultacije i svajetovanje.
Njena ekpertiza leži u razumijevanju ponašanja, kako onog tržišnog, tako i onog unutrašnjeg, koje donosi odluke dok ih još ne znamo objasniti.
Kroz karijeru koja spaja psihologiju potrošača, bihevioralnu ekonomiju i stratešku komunikaciju, Elma je radila s brojnim kompanijama, timovima i pojedincima, ali posebno blisko sa ženama koje vode vlastite biznise.
Osim toga, privatnim osobama i liderima kroz individualni psihološki koučing pomaže da steknu uvid u vlastite emocije i obrasce ponašanja, prevaziđu izazove na najoptimalniji način po njih i da rade na razvijanju i jačanju snaga i resursa. Ova poboljšana perspektiva daje snažniju osnovu za donošenje visokokvalitetnih odluka.
Elma Pašić donosi specifično razumijevanje izazova koje svakodnevno osjećaju žene koje odlučuju, pokreću i stvaraju. Radionice koje vodi nisu motivacione priče. One su prostori jasnog pogleda prema unutra, podržani stručnošću i iskustvom.
UVIDI su specijalizirani za small data istraživanja; employer branding, korporativnu kulturu i reptaciju; psihologiju prodaje; dizajniranje korisničkog iskustva te individualnu psihološku podršku i koučing.
04.04.2024. Networking Breakfast Trebinje: Psihološka bezbjednost uposlenika i kako je unaprijediti
Imamo dobar proizvod, osluškujemo tržište, inoviramo, imamo jasnu viziju… ali ne smijemo zanemariti ni uposlenike i odnos prema njima. Jer kompanije čine ljudi. Moramo djeliti vrijednosti, čuti svoje uposlenike, ostvariti očekivanja. Kako uskladiti potrebe, interno komunicirati, zadržati aganžman uposlenika u današnjem dinamičnom poslovnom okruženju?
Svjesni smo stalnih promjena na tržištu i velike konkurencije u gotovo svim obastima, i potrebe za uvođenjem novih poslovnih staregija.
Na koji način interno komuniciramo i da li prepoznajemo i uvažavamo potrebe tima i da li djelimo zajedničku viziju?
Koja je uloga empatije i aktivnog slušanja u poslovnim procesima i kako ih primjenjivati? Kako poticati osjećaj povjerenja i psihološke sigurnosti, gdje se članovi tima osjećaju ugodno dijeleći ideje i preuzimajući rizike?
Razumijevanjem perspektiva i potreba svog tima, se poboljšava donošenje odluka i povećava angažman uposlenika što dovodi do motiviranije i produktivnije radne snage. Pomaže u predviđanju potencijalnih izazova i prilagođavanju rješenja koja uzimaju u obzir svačije potrebe. A takve vrijednosti znače bolju korisničku uslugu, jer grade jače odnose sa klijentima, omogućavaju razvijanje proizvoda ili usluge koje doista odgovaraju ciljanoj publici i ostvarivanju boljih rezultata.
LOKACIJA:
Hotel i restoran Humsko
Stari grad bb
89101 Trebinje
Bosna i Hercegovina
ULAZNICA: 70 KM
PODACI ZA UPLATU:
MATIĆ SAVJETOVANJE BH d.o.o
Maglajska ulica 1
71000 Sarajevo
IB: 4203047580008
Račun: Raiffeisen banka, 1610000291160061 s naznakom “Networking Breakfast Trebinje”
Kontakt osoba: Vanja Spaho, vanja@womeninadria.com
Prijave i odjave su moguće do 02.04.2024.
Nakon toga ne vršimo povrat uplaćenih kotizacija.
Program
Networking Breakfast Trebinje
- 9:30 - 10:00
- Registracija, doručak i umrežavanje
- 10:00 - 11:30
- Psihološka bezbjednost uposlenika i kako je unaprijediti
-
Predavači
Elma Pašić
- 11:30 - 12:30
- Umrežavanje i diskusija
