Predavač

  • Elma Pašić
    Elma Pašić
    Komunikacijska ekspertica, (Consumer experience profesional)

    Elma Pašić je diplomirani psiholog, kogintivni biheviralni kouč, Ponint of you Practitioner. Nakon sticanja srednoškolskog zvanja programer, završila je studij psihologije slušala je i znanstveni master iz marketinga. Vjeruje u cjeloživotno učenje i da je znanje investicija sa najvećim povratom. Više od 30 godina se profesionalno bavi ljudima, njihovim potrebama i iskustvima. Bilo kao menadžerica, bilo kroz savjetodavni rad kao psihologinja ili kroz mentorstvo. Kroz svoju bogatu karijeru je bila liderica multidisplinarnih timova. Najduže je vodila BH ured i bila član Adria Borda u jednoj od vodećih interenacionalnih istraživačkih agencija – GfK. Vodila je tim za interne i eksterne komunikacije IT komapnije ZIRA. Aktivno učestvuje u radu različitih neprofitnih udruženja i član je odbora za komunikace driptva spihologa FIH Kao konsultantica je stekla je značajno iskustvo rada sa različtim sektorima, internacionalnim i lokalnim kompanijama u BiH i regiji. Dobitnica je priznaja za izuzetan doprinos u postavljanju trendova i razvoju FMCG industrije u BiH. Učesnica je brojnih konferencija, okruglih stolova i panel diskusija na temu brandinga, ponašanja potrošača, trendova, kompanijske kuture… Trenutno su joj u fokusu interesovanja employer branding, korprativne komunikacije i kultura. Ističe da iako živimo digitalno doba – digitalni su kanali komunikacije, a sama komunikacija koja je dalje usmjerena na čovjeka. Školovala se, živi i radi u Sarajevu; majka je šestnaestogodišnjeg sina. Svoje baterije puni kroz hodanje, ples, dokumetarn film i teatar. People person 😊

Datum

06 pro 2023
Expired!

VRIJEME

09:30 - 12:00

06.12.2023. Networking Breakfast Sarajevo: Principi psihologije iza scene prodaje

U središtu svake uspješne prodajne strategije leži razumijevanje ljudske psihologije. To je jednako za sve industrije i veličine preduzeća.  Osluškivanje osjećaja i potreba potrošača može biti ključ razlikovanja od konkurencije i izgradnje ugleda kompanije. Prilagodba prodajnih strategija temeljeno na psihološkim potrebama potrošača nije samo taktika – to je osnova za izgradnju dugotrajne reputacije i lojalnosti. Kada poduzetnici razumiju srce i um svojih klijenata, kada u svoje stategije unose pogled iz ugla korisnika, oni ne samo da prodaju proizvode, već stvaraju odnose koji traju. Jer zaboravljamo riječi i proizvode, a pamtimo odnose i kako smo se osjećali.

Tako postavljene prodajne stategije, ne samo da se povećavaju šansu za trenutnu prodaju, već također smanjuju otpor kupnje, jačaju lojalnost klijenta i potiču ponovnu kupovinu. Pomažu u izgradnji snažnijeg odnosa s kupcima, što dovodi do većeg zadovoljstva kupaca, većeg broja preporuka i veće ukupne vrijednosti životnog vijeka klijenata (LTV – Life Time Value).

Tokom našeg druženja, razmatraćemo prodajne tehnike iz ugla psihologije potrošača. Mnoge odluke o kupovini se donose isključivo na temelju logičkih i racionalnih kriterija. Emocije, percepcije, društveni pritisci i prethodna iskustva je sve što utiče na odluke o kupnji. Potrošači traže sigurnost, povjerenje, pripadnost i osjećaj vrijednosti. Osvrnućemo se na različite prodajne tehnike – konsultativnu prodaju, obrazovnu prodaju, postprodajnu podršku, kao i stvaranje presonaliziranog iskustva.

Poslovne odluke često kompleksne i s visokim ulozima. Ne samo u B2C gdje je to očitije, nego i u  dinamičnom svijetu B2B usluga, razumijevanje ljudskih faktora koji stoje iza poslovnih odluka ključno je za uspjeh. Za poduzetnike, produbljivanje u psihologiju donositelja odluka može napraviti razliku između jednostavne ponude i dugoročnog poslovnog partnerstva. Tako poduzetnici ne samo da izgrađuju snažne poslovne veze, već i ugled kao pouzdani i dragocjeni partneri.

U današnjem digitalnom dobu se svi borimo za pažnju potrošača. Nije lako razviti stategije koje će imati pozitivan utjecaj na prodaju, reputaciju i lojalnost  – što je ono što nas odvaja od konkurencije. Naći svoju jedinstvenu prodajnu tačku je umjetnost (USP). A i za umjetnost treba dosta uvida, znanja, vježbanja – ne smijemo svim silama oslanati na naš talenat i osjećaj.

 

LOKACIJA:

HUB 387

Maglajska br. 1, Marin dvor

(zgrada sa hrđavom fasadom, ulaz preko puta ambasade Republike Slovenije)

71000 Sarajevo

+387 33 941 261

https://hub387.com

 

ULAZNICA:

Cijena ulaznice: 70 KM

Kako bi ste osigurali svoju ulaznicu, bitno je uplatiti iznos do 04.12.2023.

 

PODACI ZA UPLATU:  

MATIĆ SAVJETOVANJE BH d.o.o

Maglajska ulica 1  

71000 Sarajevo  

IB: 4203047580008  

Račun: Raiffeisen banka, 1610000291160061 s naznakom “Networking Breakfast Sarajevo ” 

 

Kontakt osoba: Vanja Spaho, [email protected] 

Prijave i odjave su moguće do 04.12.2023.

Nakon toga ne vršimo povrat uplaćenih kotizacija.

Program

Networking Breakfast Sarajevo

9:30 - 10:00
Registracija, doručak i umrežavanje
10:00 - 11:30
Koji su principi psihologije iza scene prodaje
Predavači
Elma Pašić
11:30 - 12:00
Umrežavanje i diskusija
Elma Pašić
Elma Pašić
Komunikacijska ekspertica, (Consumer experience profesional)
Elma Pašić je diplomirani psiholog, kogintivni biheviralni kouč, Ponint of you Practitioner. Nakon sticanja srednoškolskog zvanja programer, završila je studij psihologije slušala je i znanstveni master iz marketinga. Vjeruje u cjeloživotno učenje i da je znanje investicija sa najvećim povratom. Više od 30 godina se profesionalno bavi ljudima, njihovim potrebama i iskustvima. Bilo kao menadžerica, bilo kroz savjetodavni rad kao psihologinja ili kroz mentorstvo. Kroz svoju bogatu karijeru je bila liderica multidisplinarnih timova. Najduže je vodila BH ured i bila član Adria Borda u jednoj od vodećih interenacionalnih istraživačkih agencija - GfK. Vodila je tim za interne i eksterne komunikacije IT komapnije ZIRA. Aktivno učestvuje u radu različitih neprofitnih udruženja i član je odbora za komunikace driptva spihologa FIH Kao konsultantica je stekla je značajno iskustvo rada sa različtim sektorima, internacionalnim i lokalnim kompanijama u BiH i regiji. Dobitnica je priznaja za izuzetan doprinos u postavljanju trendova i razvoju FMCG industrije u BiH. Učesnica je brojnih konferencija, okruglih stolova i panel diskusija na temu brandinga, ponašanja potrošača, trendova, kompanijske kuture... Trenutno su joj u fokusu interesovanja employer branding, korprativne komunikacije i kultura. Ističe da iako živimo digitalno doba - digitalni su kanali komunikacije, a sama komunikacija koja je dalje usmjerena na čovjeka. Školovala se, živi i radi u Sarajevu; majka je šestnaestogodišnjeg sina. Svoje baterije puni kroz hodanje, ples, dokumetarn film i teatar. People person 😊

Prijavite se