Konferencija za poduzetnice BL (1)

Predavači

  • Alisa Salkovic
    Alisa Salkovic
    Izvršna direktorica Sicon SAS

    Počinje raditi u Fabrici obuće i upoznaje se sa svijetom mode, što joj je uvijek bila želj biti u kreativnom svijetu. Sa suprugom osniva preduzeće, 1996 napušta mjesto Šefice Uvoza u fabrici obuće, počinje raditi sa suprugom i graditi brend njihove zajedničke firme “SICON SAS” Tuzla,koji je sada prepoznatljiv u zemlji kao i u regiji. 1999 godine se upoznaje sa standardima, implementira u svojoj firmi , zajedno sa svojim mentorom i postaje spoljni stručni saradnik Slovenačkog instituta za kvalitet i mjeriteljstvo -SIQ LJubljana, sa kojima uspješno radi već 20 godina. Obrazuje se se na području sistema upravljanja i postaje Lead Auditor za sisteme upravljanja ISO 9001, ISO 14001, HACCP EXPERT, Menadžement u NVO, kao i Lead Auditor za HALAL kvalitetu. U međuvremenu završava i Master studije u Beogradu i postaje Inžnjerka Menadžmenta. Predsjednica je Tehničkog komiteta pri Institutu za standardizaciju Bosne i Hercegovine , radi u nevladinom sektoru i aktivna je u dva udruženja. Oragnizira događaje vezano za druženje žena i vina, poznatog kao Women and Wine (W&W) Majka je troje fenomenalne, supruga, kćerka, svekrva i odana prijateljica. Voli da kreira i opuštaju je ručni radovi, izrađuje mnoge predmete pletenjem, slikanjem i decoupage tehnikom.

  • Ana Keglović Horvat
    Ana Keglović Horvat
    Dipl. pravnica, poduzetnica, konzultantica, trener i učitelj All level healing tehnike, bioterapeut, Theta healing praktičar

    Ana Keglović Horvat diplomirana je pravnica, poduzetnica, konzultantica, trener i učitelj All level healing tehnike, bioterapeut, Theta healing praktičar.

    Anina predavanja oduševljavaju publiku. Jedna je od naših najbolje ocijenjenih predavača na eventima diljem Hrvatske, a svojim iskrenim i suptilnim tonom potiče vas na promjene i akciju.

  • Armin Suljić
    Armin Suljić
    Direktor Razvoja i podrške prodaji srednja i mala preduzeća
  • Dijana Tepšić
    Dijana Tepšić
    Osnivačica i kreativna direktorica Play Team Agency

    Dijana Tepšić je diplomirana komunikologinja, magistrica Gender/Rodnih nauka, preduzetnica, osnivačica i kreativna direktorica Play Team kreativne agencije iz Banjaluke www.playteam.agency  Već 7 godina je direktorica programa Regionalnog komunikacijskog događaja “Play Media Day” www.playmediaday.com  5 godina je bila autorka i voditeljka regionalno prepoznatog TV show-a “RECreativno sa Dijanom Tepšić” www.showkojisevoli.comkoji je na vrlo afirmativan način, promovisao kreativne ljude i inspirativne priče širom regiona. Osnivačica je i urednica online lifestyle magazina www.ultra.ba Predavačica je na različitim konferencijama, obukama, treninzima, seminarima, panelima i radionicama. Ima dugogodišnje iskustvo rada u medijima, odnosima s javnošću i kreativnoj industriji. Dijana radi od svoje 16 godine, svoju karijeru je počela kao radio voditeljka i urednica radio emisija. 10 godina je radila u javnoj upravi u oblasti odnosa s javnošću, rodne ravnopravnosti i ljudskih prava. U periodu od 2008-2014. godine, radila je kao DJ i kantautorka. Ona je izabrala da radi ono što voli, te smatra da smo najsretniji kada radimo ono što volimo. Dijana kao tipični ovan, voli izazove, a kreativnost i inspiraciju pronalazi u svemu što je okružuje. Njen omiljeni citat je: “Ono o čemu sanjaš, možeš i da ostvariš”, kreativca Walta Disneya.

  • Dragana Kokot
    Dragana Kokot
    Generalni sekretar Privredne komore Republike Srpske

    Diplomirani je pravnik sa položenim pravosudnim i advokatskim ispitom. Zaposlena je u Privrednoj komori Republike Srpske na mjestu generalnog sekretara ove institucije u okviru koje se dugo godina bavi zastupanjem interesa privrede, kreiranjem i upućivanjem prijedloga za izmjene i usvajanje propisa i promocijom privrednih potencijala kroz organizaciju različitih događaja kao što su konferencije, edukacije, poslovne misije, sajmovi, bilateralni susreti isl.. Koordinator je projekata koje implementira Komora, a posebnu pažnju posvećuje pružanju poslovnih savjeta privredi i pripremi informacija od značaja za privredu. Sekretar je arbitražnih sudova u Komori sa zadatkom organizacije i praćenja procesa arbitražnog načina rješavanja sporova u privredi.

  • Gojko Rodić
    Gojko Rodić
    Vlasnik i direktor Alphabet group doo

    Gojko Rodić je direktor domaće konsulantske firme Alphabet Group. Trener je prodajnih vještina i konsultant za unapređenje prodaje. Kroz dugogodišnju prodajnu i menadžersku karijeru u bankarstvu gdje je radio kao klijent menadžer, regionalni menadžer i član HR komiteta spoznao izazove sa kojima se susreću prodajni profesionalci, te odlučio
    da se posveti konsultanstskom i trenerskom poslu u prodaji kako bi sa svojim timom podržavao kompanije u unapređenju prodajnih timova. Specijalizovao se za teme iz unapređenja prodajnih vještina i razvoja prodaje u organizacijama, sa akcentom na bankarski sektor.
    Duboko vjeruje u cjeloživotno učenje i uspostavljanje mindseta stalne transformacije i unapređenja. Preko 15 godina iskustva u prodaji sa natprosječnim rezultatima. Pored toga, radio 5 godina kao interni trener u međunarodnoj bankarskoj instituciji.
    U proteklih 3 godine radio na unapređenju prodajnih procesa u nekoliko domaćih kompanija, te kao trener držao treninge iz oblasti komunikacije, prodaje i upravljanja poslovnim navikama. U proteklih godinu održao preko 50 treninga prodaje u BiH i Srbiji a glavni fokus trenerskog rada je na unapređenju prodajnih vještina i jačanja prodajnih potencijala u bankarskom sektoru. Sertifikovani konsultant EBRD-a i Centra za Digitalnu transformaciju PK RS. Sertifikovani trener prodaje po metodologiji jedne od vodećih svjetskih kuća za prodajne treninge – Richardson Sales Performance. Sertfikovani NLP trener.
    Po formalnom obrazovanju Master ekonomije. Završio trogodišnju menadžersku akademiju ProCredit Grupacije u Njemačkoj. Govori engleski i njemački jezik.

  • Ivana Matić
    Ivana Matić
    Osnivačica i direktorica Women in Adria
  • Kristina Lazendić
    Kristina Lazendić
    CEO Diligence doo

    Rođena sam 20.02.1990. godine u Mrkonjić Gradu. Osnovnu školu sam završila u Trnu, dok srednju školu i Ekonomski fakultet sam završila u Banjoj Luci. Fakultet sam upisala 2008.godine i isti završila 2013.godine, smjer finansijsko upravljanje, bankarstvo i osiguranje. Prva radna iskustva u struci sam sticala još u periodu srednje škole uz pomoć knjigovođe koji je vodio našu porodičpnu firmu. Time nastavljam da se bavim i kroz period studiranja i polako sve više ulazim u vode računovodstva i finansija. Po završetku fakulteta i nekoliko bezuspješnih intervjua, odlučila sam se da počnem sa pripremom za ispit sertifikovanog računovođe, i ako nisam ispunjavala sve uslove (nisam imala zvanično radno iskustvo). Kroz period od dve godine sam išla na razne obuke, seminare, programe za zapošljavanje, intervjue kod raznih poslodavaca i ujedno radila u porodičnoj firmi još uvijek uz tadašnjeg knjigovođu. Nakon toga nalazim posao u privatnoj knjigovodstvenoj agenciji, gdje me je dočekao veći broj firmi koje sam nakon par mjeseci rada samostalno vodila. Po sticaju još iskustva i znanja, odlučujem se da uđem u partnerski odnos sa kolegicom i osnivamo našu Agenciju za pružanje finansijsko- računovodstvenih poslova, koja je sada napunila tri godine postojanja. Pored toga radim u jednoj državnoj firmi kao rukovodilac sektora računovodstva i odgovorno sam lice u porodičnoj firmi.

  • Manuela Vukelić
    Manuela Vukelić
    Direktorica Agencije za posredovanje i ustupanje radnika iz Hrvatske i cijelog svijeta u agenicji Job Hunter.

    Iskustvo u javnom sektoru 28 god. od toga 20 god u Hrvatskoj pošti.
    Privatna poduzetnica s više od 20 godina iskustva u različitim djelatnostima.
    Konzultantica za EU projekte i financijski planer
    Vlasnica agencije za Digitalni marketing i internet prodaju MV Design

  • Mara Đakić
    Mara Đakić
    Direktor filijale Raiffeisen bank Banja Luka

    Trenutno na poziciji direktora filijale Banjaluka 2.
    Rukovodi i organizuje rad Filijale sa pripadajućim poslovnicama
    Odgovara za ispunjenja definisanih budžeta Filijale u svim područjima iz segmenta PI poslovanja, Premium poslovanja, SME poslovanja
    Odgovara za kvalitet i kontinuirano unapređenje istog u domenu pružanja usluga kompletnog šalterskog poslovanja za fizička i pravna lica (blagajničko i poslovanje platnog prometa), kao i poštivanje važećih zakonskih propisa i usvojenih procedura i pravilnika koji regulišu ovu oblast kroz redovno provođenje kontrola;
    Inicira, planira, rukovodi i učestvuje u akvizicijama klijenata na lokalnom tržištu za segmente u Retail poslovanju u skladu sa definisanom strategijom i planovima Glavne filijale/Filijale, prati efekte istih i poduzima mjere za unapređenje procesa akvizicije;
    Odgovara za unapređenje timskog rada, motivaciju radnika, razvoj individulanih vještina svih zaposlenika poslovnice, te sprovođenje redovnog coachinga.

  • Vanja Spaho
    Vanja Spaho
    Partnerica Women in Adria Bosna i Hercegovina

    Vanja Spaho ima snažno razumijevanje i iskustvo s više aspekata poslovnog razvoja – od strategije preko prodaje do komunikacije. Preko 23 godine općeg profesionalnog iskustva u komercijalnom sektoru stečeno u mnogim područjima poslovanja, od prodaje do razvoja I strategija u oblasti komunikacija i marketinga.
    Više od 15 godina posebno vrijednog iskustva u upravljanju događajima i komunikacijama izravno odrađeno s raznim lokalnim, regionalnim i međunarodnim klijentima: UNICEF, UN, Veleposlanstvo SAD-a, USAID, AmCham, Fond za otvoreno društvo, Audi, VW, Seat, Škoda I Porsche, ASA osiguranje, ASA A Leasing, Velux, Hifa Group, McDonalds, Lutrija BH, BH Telecom, Procter & Gamble, IFC Pepse, FedEx, Nike, Raiffeisen banka, Doncafe, Western Union itd.
    Opsežno praktično iskustvo u organizaciji i vođenju niza malih i velikih događanja u različitim poslovnim sektorima (FMCG Summit događaji, Ladies In Events, Ladies IN Awards 2017., INhoreca Confest 2018., Digitala.Press konferencija, Social Impact Award Završni događaj, itd.)
    Nesebično prenosi svoje vrijedno iskustvo mentorisanjem i savjetovanjem novim generacijama poduzetnika i aktivno sudjelujeluje u aktivnosti koje će stvoriti bolje okruženje za veći uticaj žena u poslovnom svijetu.

Datum

20 tra 2023
Expired!

VRIJEME

09:00 - 15:00

Cost

Free

Banja Luka, 20.04.2023, Konferencija: Poduzetnice, katalizatori privrednog napretka na Balkanu

Women in Adria vas poziva na Konferenciju za poduzetnice u Banjoj Luci:

Žene poduzetnice su vitalna snaga za ekonomski napredak u Bosni i Hercegovini koje donose svježu perspektivu, inovativne ideje i jedinstven pristup poslovanju. Konferencija je prilika za slavlje i učenje iz postignuća poduzetnica iz BiH, isticanje njihovog doprinosa ekonomiji i raspravu o izazovima s kojima se suočavaju.

Jedna od ključnih prednosti žena poduzetnica je njihova sposobnost otvaranja radnih mjesta i pružanja podrške svojim zajednicama. Pokrećući i razvijajući svoje poslovanje poduzetnice pružaju mogućnosti zapošljavanja pridonoseći privrednom rastu zemlje. Međutim, unatoč njihovom doprinosu i potencijalu, žene poduzetnice u Bosni i Hercegovini još uvijek se suočavaju sa značajnim preprekama  od ograničenog pristupa financiranju, diskriminacije na radnom mjestu do drugih kulturnih i društvenih prepreka. Konferencija može poslužiti kao platforma za raspravu i suradnju o tome kako prevladati te prepreke i podržati poduzetnice u njihovom poslovanju.

Na ovoj Konferenciji želimo osigurati inkluzivnost i raznolikost žena poduzetnica u Bosni i Hercegovini uključivanjem žena iz različitih regija i industrija u rad Konferencije i stvaranju sigurnog i poticajnog okruženja za sve sudionice i sudionike, s fokusom na umrežavanje, učenje i suradnju.

Očekuju vas inspirativne govornice koje će vas svojim iskustvom potaknuti da anastavite ostvarivati svoje snove.

LOKACIJA: LANACO Kongresni centar, Veljka Mlađenovića bb, Banja Luka

DATUM : 20.04.2023., od 09:30h do 15.00

ULAZNICE: Ulaz je besplatan uz obaveznu prijavu (dolje niže) i odjavu u slučaju nemogućnosti sudjelovanja zbog ograničenog broja učesnika. Prijave najkasnije do 19.04.2023.

Sve upite i dodatne informacije možete dobiti na [email protected]

Program

Konferencija: Poduzetnice, katalizatori privrednog napretka na Balkanu

9:00 - 9:30
Registracija
9:30 - 9:35
Pozdravni govor ispred Women in Adria BiH
Predavači
Vanja Spaho
9:35 - 9:40
Mogućnosti koje poduzetnicama nudi mreža Women in Adria
Predavači
Ivana Matić
9:40 - 9:45
Pozdravni govor ispred Raiffeisenbanke Sarajevo
Predavači
Armin Suljić
9:45 - 10:15
Koncert za poduzetnicu, zbor i orkestar
Ako se dobro koncentrirate isključivo na slušanje svih glasova oko sebe i plešete kako drugi sviraju, teško ćete započeti posao, a još teže uspjeti u njemu. Kako onda pronači i čuti baš onaj naš izvorni glas i razviti poslovanje? Čemu dati vjeru? Kako u svoje poslovanje uvoditi nekonvencionalne tehnike poput svjesnosti, energije i viših svjesnih razina? Pokušajmo zajedno otkriti gdje su vaši odgovori, a Ana ću vam pokazati gdje ih sama pronalazi. Ako već jeste različiti ili težite da to postanete, ovo je predavanje će okupiti vama slične.
Predavači
Ana Keglović Horvat
10:15 - 10:45
Uvoz radne snage- koje su mogućnosti?
Krize su dio svakog privrednog sistema. Uvijek će ih biti, ali trenutno nema ljudi koji su realna potreba svih poslodavaca. Kako odgovoriti ovom izazovu?
Predavači
Manuela Vukelić
10:45 - 11:15
Teška vremena bi uvijek iznjedrila kreativne ljude. Kako danas sačuvati kreativnost i stvoriti sjajne priče?
Hrane i igara, neko reče. Zdravo društvo mora razvijati pored privrede, svoju umjetnost i kulturu. Koliko je umjetnost i kultura istaknuta i da li je teško napraviti sjajan i jedinstven projekat? Jedan sjajan primjer i predivan projekat…
Predavači
Dijana Tepšić
11:15 - 11:45
Standardi i koliko su bitni u svim segmentima poslovanja
Dobijanjem pristupnog statusa za EU, naša zemlja mora odgovoriti sa niz standardizacija procesa i usluga, kako bi bili spremni prihvatiti evropske uslove poslovanja i života. Koliko se stadardizacija primjenjuje u našoj zemlji i da li svi svjesni da je ona preduslov za napredak poslovanja u budućnosti. Naravno i koliko to utiče na naše standarde življenja.
Predavači
Alisa Salkovic
11:45 - 12:00
Kafe pauza
12:0 - 12:30
U toku je proces tranzicije, kako se očuvati i održati dugo na tržištu?
Novi procesi, promjene navike kupaca, brzina transakcija i procesa su samo dio promjena u periodu tranzicije tradicionalnog poslovanja na novi digitalni pristup. Koliko možemo odgovoriti trendovima i inovacijama i postoji li neki recept da se dugo održimo na tržištu. Kvalitet i šta sve ne.
Predavači
Željka Krkoška
12:30 - 13:00
Digitalno upravljanje finansijama ili da računamo pješke?
Neke financijske institucije prepoznaju izazove s kojima se u poslovanju susreću poduzetnice i nastoje im pomoći prilagođavanjem svoje ponude i usluga. Na ovom panelu čut ćemo što poduzetnice žele od svoje banke i kako im banke mogu pomoći u razvoju poslovanja.
Predavači
Kristina Lazendić
13:00 - 14:00
Panel: Kako se pripremiti za rast poslovanja?
Neke financijske institucije prepoznaju izazove s kojima se u poslovanju susreću poduzetnice i nastoje im pomoći prilagođavanjem svoje ponude i usluga. Na ovom panelu čut ćemo što poduzetnice žele od svoje banke i kako im banke mogu pomoći u razvoju poslovanja. Ujedno ćemo razgovarati i kako pripremiti tvrtku za rast poslovanja.
Predavači
Dragana Kokot, Gojko Rodić, Ivana Matić, Mara Đakić
14:00 - 15:00
Ručak i networking
Vanja Spaho
Vanja Spaho
Partnerica Women in Adria Bosna i Hercegovina
Vanja Spaho ima snažno razumijevanje i iskustvo s više aspekata poslovnog razvoja – od strategije preko prodaje do komunikacije. Preko 23 godine općeg profesionalnog iskustva u komercijalnom sektoru stečeno u mnogim područjima poslovanja, od prodaje do razvoja I strategija u oblasti komunikacija i marketinga. Više od 15 godina posebno vrijednog iskustva u upravljanju događajima i komunikacijama izravno odrađeno s raznim lokalnim, regionalnim i međunarodnim klijentima: UNICEF, UN, Veleposlanstvo SAD-a, USAID, AmCham, Fond za otvoreno društvo, Audi, VW, Seat, Škoda I Porsche, ASA osiguranje, ASA A Leasing, Velux, Hifa Group, McDonalds, Lutrija BH, BH Telecom, Procter & Gamble, IFC Pepse, FedEx, Nike, Raiffeisen banka, Doncafe, Western Union itd. Opsežno praktično iskustvo u organizaciji i vođenju niza malih i velikih događanja u različitim poslovnim sektorima (FMCG Summit događaji, Ladies In Events, Ladies IN Awards 2017., INhoreca Confest 2018., Digitala.Press konferencija, Social Impact Award Završni događaj, itd.) Nesebično prenosi svoje vrijedno iskustvo mentorisanjem i savjetovanjem novim generacijama poduzetnika i aktivno sudjelujeluje u aktivnosti koje će stvoriti bolje okruženje za veći uticaj žena u poslovnom svijetu.
Ivana Matić
Ivana Matić
Osnivačica i direktorica Women in Adria
Armin Suljić
Armin Suljić
Direktor Razvoja i podrške prodaji srednja i mala preduzeća
Ana Keglović Horvat
Ana Keglović Horvat
Dipl. pravnica, poduzetnica, konzultantica, trener i učitelj All level healing tehnike, bioterapeut, Theta healing praktičar
Ana Keglović Horvat diplomirana je pravnica, poduzetnica, konzultantica, trener i učitelj All level healing tehnike, bioterapeut, Theta healing praktičar. Anina predavanja oduševljavaju publiku. Jedna je od naših najbolje ocijenjenih predavača na eventima diljem Hrvatske, a svojim iskrenim i suptilnim tonom potiče vas na promjene i akciju.
Manuela Vukelić
Manuela Vukelić
Direktorica Agencije za posredovanje i ustupanje radnika iz Hrvatske i cijelog svijeta u agenicji Job Hunter.
Iskustvo u javnom sektoru 28 god. od toga 20 god u Hrvatskoj pošti. Privatna poduzetnica s više od 20 godina iskustva u različitim djelatnostima. Konzultantica za EU projekte i financijski planer Vlasnica agencije za Digitalni marketing i internet prodaju MV Design
Dijana Tepšić
Dijana Tepšić
Osnivačica i kreativna direktorica Play Team Agency
Dijana Tepšić je diplomirana komunikologinja, magistrica Gender/Rodnih nauka, preduzetnica, osnivačica i kreativna direktorica Play Team kreativne agencije iz Banjaluke www.playteam.agency  Već 7 godina je direktorica programa Regionalnog komunikacijskog događaja “Play Media Day” www.playmediaday.com  5 godina je bila autorka i voditeljka regionalno prepoznatog TV show-a "RECreativno sa Dijanom Tepšić" www.showkojisevoli.comkoji je na vrlo afirmativan način, promovisao kreativne ljude i inspirativne priče širom regiona. Osnivačica je i urednica online lifestyle magazina www.ultra.ba Predavačica je na različitim konferencijama, obukama, treninzima, seminarima, panelima i radionicama. Ima dugogodišnje iskustvo rada u medijima, odnosima s javnošću i kreativnoj industriji. Dijana radi od svoje 16 godine, svoju karijeru je počela kao radio voditeljka i urednica radio emisija. 10 godina je radila u javnoj upravi u oblasti odnosa s javnošću, rodne ravnopravnosti i ljudskih prava. U periodu od 2008-2014. godine, radila je kao DJ i kantautorka. Ona je izabrala da radi ono što voli, te smatra da smo najsretniji kada radimo ono što volimo. Dijana kao tipični ovan, voli izazove, a kreativnost i inspiraciju pronalazi u svemu što je okružuje. Njen omiljeni citat je: “Ono o čemu sanjaš, možeš i da ostvariš”, kreativca Walta Disneya.
Alisa Salkovic
Alisa Salkovic
Izvršna direktorica Sicon SAS
Počinje raditi u Fabrici obuće i upoznaje se sa svijetom mode, što joj je uvijek bila želj biti u kreativnom svijetu. Sa suprugom osniva preduzeće, 1996 napušta mjesto Šefice Uvoza u fabrici obuće, počinje raditi sa suprugom i graditi brend njihove zajedničke firme “SICON SAS” Tuzla,koji je sada prepoznatljiv u zemlji kao i u regiji. 1999 godine se upoznaje sa standardima, implementira u svojoj firmi , zajedno sa svojim mentorom i postaje spoljni stručni saradnik Slovenačkog instituta za kvalitet i mjeriteljstvo -SIQ LJubljana, sa kojima uspješno radi već 20 godina. Obrazuje se se na području sistema upravljanja i postaje Lead Auditor za sisteme upravljanja ISO 9001, ISO 14001, HACCP EXPERT, Menadžement u NVO, kao i Lead Auditor za HALAL kvalitetu. U međuvremenu završava i Master studije u Beogradu i postaje Inžnjerka Menadžmenta. Predsjednica je Tehničkog komiteta pri Institutu za standardizaciju Bosne i Hercegovine , radi u nevladinom sektoru i aktivna je u dva udruženja. Oragnizira događaje vezano za druženje žena i vina, poznatog kao Women and Wine (W&W) Majka je troje fenomenalne, supruga, kćerka, svekrva i odana prijateljica. Voli da kreira i opuštaju je ručni radovi, izrađuje mnoge predmete pletenjem, slikanjem i decoupage tehnikom.
Željka Krkoška
Željka Krkoška
Vlasnica i CEO Mikropek doo
U Banja Luci  sam zavrsila osnovnu skolu i gimnaziju .Diplomirala sam na Tehnološkom fakultetu ,prehrambeni smjer 1985 u Banja Luci i imam zvanje dipl.ing.tehn. Majka sam dvoje odrasle djece ,kćerke Hane i sina Bojana. Vlasnik sam i direktor firme Mikro pek d.o.o. Banja Luka od osnivanja 1996. godine . Prije toga sam radila kratko kao profesor u Poljoprivrednoj skoli Banja Luci ,te u Prehrambenoj industriji "Žitoprodukt" Banja Luka. Član sam Rotary kluba Banja Luka Gloria od 2013 godine .Bila sam predsjednik istog u rotarijanskoj godini 21/22 i sad sam past president . Od Privredne komore Republike Srpske dobila sam nagradu za doprinos razvoju ženskog preduzetnistva u martu 2019 . U slobodno vrijeme volim čitati,putovati ,boraviti u prirodi ,posjećivati galerije i umjetničke izložbe .Veliki  sam ljubitelj pozorista i filma .
Kristina Lazendić
Kristina Lazendić
CEO Diligence doo
Rođena sam 20.02.1990. godine u Mrkonjić Gradu. Osnovnu školu sam završila u Trnu, dok srednju školu i Ekonomski fakultet sam završila u Banjoj Luci. Fakultet sam upisala 2008.godine i isti završila 2013.godine, smjer finansijsko upravljanje, bankarstvo i osiguranje. Prva radna iskustva u struci sam sticala još u periodu srednje škole uz pomoć knjigovođe koji je vodio našu porodičpnu firmu. Time nastavljam da se bavim i kroz period studiranja i polako sve više ulazim u vode računovodstva i finansija. Po završetku fakulteta i nekoliko bezuspješnih intervjua, odlučila sam se da počnem sa pripremom za ispit sertifikovanog računovođe, i ako nisam ispunjavala sve uslove (nisam imala zvanično radno iskustvo). Kroz period od dve godine sam išla na razne obuke, seminare, programe za zapošljavanje, intervjue kod raznih poslodavaca i ujedno radila u porodičnoj firmi još uvijek uz tadašnjeg knjigovođu. Nakon toga nalazim posao u privatnoj knjigovodstvenoj agenciji, gdje me je dočekao veći broj firmi koje sam nakon par mjeseci rada samostalno vodila. Po sticaju još iskustva i znanja, odlučujem se da uđem u partnerski odnos sa kolegicom i osnivamo našu Agenciju za pružanje finansijsko- računovodstvenih poslova, koja je sada napunila tri godine postojanja. Pored toga radim u jednoj državnoj firmi kao rukovodilac sektora računovodstva i odgovorno sam lice u porodičnoj firmi.
Dragana Kokot
Dragana Kokot
Generalni sekretar Privredne komore Republike Srpske
Diplomirani je pravnik sa položenim pravosudnim i advokatskim ispitom. Zaposlena je u Privrednoj komori Republike Srpske na mjestu generalnog sekretara ove institucije u okviru koje se dugo godina bavi zastupanjem interesa privrede, kreiranjem i upućivanjem prijedloga za izmjene i usvajanje propisa i promocijom privrednih potencijala kroz organizaciju različitih događaja kao što su konferencije, edukacije, poslovne misije, sajmovi, bilateralni susreti isl.. Koordinator je projekata koje implementira Komora, a posebnu pažnju posvećuje pružanju poslovnih savjeta privredi i pripremi informacija od značaja za privredu. Sekretar je arbitražnih sudova u Komori sa zadatkom organizacije i praćenja procesa arbitražnog načina rješavanja sporova u privredi.
Gojko Rodić
Gojko Rodić
Vlasnik i direktor Alphabet group doo
Gojko Rodić je direktor domaće konsulantske firme Alphabet Group. Trener je prodajnih vještina i konsultant za unapređenje prodaje. Kroz dugogodišnju prodajnu i menadžersku karijeru u bankarstvu gdje je radio kao klijent menadžer, regionalni menadžer i član HR komiteta spoznao izazove sa kojima se susreću prodajni profesionalci, te odlučio da se posveti konsultanstskom i trenerskom poslu u prodaji kako bi sa svojim timom podržavao kompanije u unapređenju prodajnih timova. Specijalizovao se za teme iz unapređenja prodajnih vještina i razvoja prodaje u organizacijama, sa akcentom na bankarski sektor. Duboko vjeruje u cjeloživotno učenje i uspostavljanje mindseta stalne transformacije i unapređenja. Preko 15 godina iskustva u prodaji sa natprosječnim rezultatima. Pored toga, radio 5 godina kao interni trener u međunarodnoj bankarskoj instituciji. U proteklih 3 godine radio na unapređenju prodajnih procesa u nekoliko domaćih kompanija, te kao trener držao treninge iz oblasti komunikacije, prodaje i upravljanja poslovnim navikama. U proteklih godinu održao preko 50 treninga prodaje u BiH i Srbiji a glavni fokus trenerskog rada je na unapređenju prodajnih vještina i jačanja prodajnih potencijala u bankarskom sektoru. Sertifikovani konsultant EBRD-a i Centra za Digitalnu transformaciju PK RS. Sertifikovani trener prodaje po metodologiji jedne od vodećih svjetskih kuća za prodajne treninge – Richardson Sales Performance. Sertfikovani NLP trener. Po formalnom obrazovanju Master ekonomije. Završio trogodišnju menadžersku akademiju ProCredit Grupacije u Njemačkoj. Govori engleski i njemački jezik.
Mara Đakić
Mara Đakić
Direktor filijale Raiffeisen bank Banja Luka
Trenutno na poziciji direktora filijale Banjaluka 2. Rukovodi i organizuje rad Filijale sa pripadajućim poslovnicama Odgovara za ispunjenja definisanih budžeta Filijale u svim područjima iz segmenta PI poslovanja, Premium poslovanja, SME poslovanja Odgovara za kvalitet i kontinuirano unapređenje istog u domenu pružanja usluga kompletnog šalterskog poslovanja za fizička i pravna lica (blagajničko i poslovanje platnog prometa), kao i poštivanje važećih zakonskih propisa i usvojenih procedura i pravilnika koji regulišu ovu oblast kroz redovno provođenje kontrola; Inicira, planira, rukovodi i učestvuje u akvizicijama klijenata na lokalnom tržištu za segmente u Retail poslovanju u skladu sa definisanom strategijom i planovima Glavne filijale/Filijale, prati efekte istih i poduzima mjere za unapređenje procesa akvizicije; Odgovara za unapređenje timskog rada, motivaciju radnika, razvoj individulanih vještina svih zaposlenika poslovnice, te sprovođenje redovnog coachinga.