Predavači
-
Alisa SalkovicIzvršna direktorica Sicon SAS
Počinje raditi u Fabrici obuće i upoznaje se sa svijetom mode, što joj je uvijek bila želj biti u kreativnom svijetu. Sa suprugom osniva preduzeće, 1996 napušta mjesto Šefice Uvoza u fabrici obuće, počinje raditi sa suprugom i graditi brend njihove zajedničke firme “SICON SAS” Tuzla,koji je sada prepoznatljiv u zemlji kao i u regiji. 1999 godine se upoznaje sa standardima, implementira u svojoj firmi , zajedno sa svojim mentorom i postaje spoljni stručni saradnik Slovenačkog instituta za kvalitet i mjeriteljstvo -SIQ LJubljana, sa kojima uspješno radi već 20 godina. Obrazuje se se na području sistema upravljanja i postaje Lead Auditor za sisteme upravljanja ISO 9001, ISO 14001, HACCP EXPERT, Menadžement u NVO, kao i Lead Auditor za HALAL kvalitetu. U međuvremenu završava i Master studije u Beogradu i postaje Inžnjerka Menadžmenta. Predsjednica je Tehničkog komiteta pri Institutu za standardizaciju Bosne i Hercegovine , radi u nevladinom sektoru i aktivna je u dva udruženja. Oragnizira događaje vezano za druženje žena i vina, poznatog kao Women and Wine (W&W) Majka je troje fenomenalne, supruga, kćerka, svekrva i odana prijateljica. Voli da kreira i opuštaju je ručni radovi, izrađuje mnoge predmete pletenjem, slikanjem i decoupage tehnikom.
-
Ana Keglović HorvatDipl. pravnica, poduzetnica, konzultantica, trener i učitelj All level healing tehnike, bioterapeut, Theta healing praktičar
Ana Keglović Horvat diplomirana je pravnica, poduzetnica, konzultantica, trener i učitelj All level healing tehnike, bioterapeut, Theta healing praktičar.
Anina predavanja oduševljavaju publiku. Jedna je od naših najbolje ocijenjenih predavača na eventima diljem Hrvatske, a svojim iskrenim i suptilnim tonom potiče vas na promjene i akciju.
-
Armin SuljićDirektor Razvoja i podrške prodaji srednja i mala preduzeća
-
Dijana TepšićOsnivačica i kreativna direktorica Play Team Agency
Dijana Tepšić je diplomirana komunikologinja, magistrica Gender/Rodnih nauka, preduzetnica, osnivačica i kreativna direktorica Play Team kreativne agencije iz Banjaluke www.playteam.agency Već 7 godina je direktorica programa Regionalnog komunikacijskog događaja “Play Media Day” www.playmediaday.com 5 godina je bila autorka i voditeljka regionalno prepoznatog TV show-a “RECreativno sa Dijanom Tepšić” www.showkojisevoli.comkoji je na vrlo afirmativan način, promovisao kreativne ljude i inspirativne priče širom regiona. Osnivačica je i urednica online lifestyle magazina www.ultra.ba Predavačica je na različitim konferencijama, obukama, treninzima, seminarima, panelima i radionicama. Ima dugogodišnje iskustvo rada u medijima, odnosima s javnošću i kreativnoj industriji. Dijana radi od svoje 16 godine, svoju karijeru je počela kao radio voditeljka i urednica radio emisija. 10 godina je radila u javnoj upravi u oblasti odnosa s javnošću, rodne ravnopravnosti i ljudskih prava. U periodu od 2008-2014. godine, radila je kao DJ i kantautorka. Ona je izabrala da radi ono što voli, te smatra da smo najsretniji kada radimo ono što volimo. Dijana kao tipični ovan, voli izazove, a kreativnost i inspiraciju pronalazi u svemu što je okružuje. Njen omiljeni citat je: “Ono o čemu sanjaš, možeš i da ostvariš”, kreativca Walta Disneya.
-
Dragana KokotGeneralni sekretar Privredne komore Republike Srpske
Diplomirani je pravnik sa položenim pravosudnim i advokatskim ispitom. Zaposlena je u Privrednoj komori Republike Srpske na mjestu generalnog sekretara ove institucije u okviru koje se dugo godina bavi zastupanjem interesa privrede, kreiranjem i upućivanjem prijedloga za izmjene i usvajanje propisa i promocijom privrednih potencijala kroz organizaciju različitih događaja kao što su konferencije, edukacije, poslovne misije, sajmovi, bilateralni susreti isl.. Koordinator je projekata koje implementira Komora, a posebnu pažnju posvećuje pružanju poslovnih savjeta privredi i pripremi informacija od značaja za privredu. Sekretar je arbitražnih sudova u Komori sa zadatkom organizacije i praćenja procesa arbitražnog načina rješavanja sporova u privredi.
-
Gojko RodićVlasnik i direktor Alphabet group doo
Gojko Rodić je direktor domaće konsulantske firme Alphabet Group. Trener je prodajnih vještina i konsultant za unapređenje prodaje. Kroz dugogodišnju prodajnu i menadžersku karijeru u bankarstvu gdje je radio kao klijent menadžer, regionalni menadžer i član HR komiteta spoznao izazove sa kojima se susreću prodajni profesionalci, te odlučio
da se posveti konsultanstskom i trenerskom poslu u prodaji kako bi sa svojim timom podržavao kompanije u unapređenju prodajnih timova. Specijalizovao se za teme iz unapređenja prodajnih vještina i razvoja prodaje u organizacijama, sa akcentom na bankarski sektor.
Duboko vjeruje u cjeloživotno učenje i uspostavljanje mindseta stalne transformacije i unapređenja. Preko 15 godina iskustva u prodaji sa natprosječnim rezultatima. Pored toga, radio 5 godina kao interni trener u međunarodnoj bankarskoj instituciji.
U proteklih 3 godine radio na unapređenju prodajnih procesa u nekoliko domaćih kompanija, te kao trener držao treninge iz oblasti komunikacije, prodaje i upravljanja poslovnim navikama. U proteklih godinu održao preko 50 treninga prodaje u BiH i Srbiji a glavni fokus trenerskog rada je na unapređenju prodajnih vještina i jačanja prodajnih potencijala u bankarskom sektoru. Sertifikovani konsultant EBRD-a i Centra za Digitalnu transformaciju PK RS. Sertifikovani trener prodaje po metodologiji jedne od vodećih svjetskih kuća za prodajne treninge – Richardson Sales Performance. Sertfikovani NLP trener.
Po formalnom obrazovanju Master ekonomije. Završio trogodišnju menadžersku akademiju ProCredit Grupacije u Njemačkoj. Govori engleski i njemački jezik. -
Kristina LazendićCEO Diligence doo
Rođena sam 20.02.1990. godine u Mrkonjić Gradu. Osnovnu školu sam završila u Trnu, dok srednju školu i Ekonomski fakultet sam završila u Banjoj Luci. Fakultet sam upisala 2008.godine i isti završila 2013.godine, smjer finansijsko upravljanje, bankarstvo i osiguranje. Prva radna iskustva u struci sam sticala još u periodu srednje škole uz pomoć knjigovođe koji je vodio našu porodičpnu firmu. Time nastavljam da se bavim i kroz period studiranja i polako sve više ulazim u vode računovodstva i finansija. Po završetku fakulteta i nekoliko bezuspješnih intervjua, odlučila sam se da počnem sa pripremom za ispit sertifikovanog računovođe, i ako nisam ispunjavala sve uslove (nisam imala zvanično radno iskustvo). Kroz period od dve godine sam išla na razne obuke, seminare, programe za zapošljavanje, intervjue kod raznih poslodavaca i ujedno radila u porodičnoj firmi još uvijek uz tadašnjeg knjigovođu. Nakon toga nalazim posao u privatnoj knjigovodstvenoj agenciji, gdje me je dočekao veći broj firmi koje sam nakon par mjeseci rada samostalno vodila. Po sticaju još iskustva i znanja, odlučujem se da uđem u partnerski odnos sa kolegicom i osnivamo našu Agenciju za pružanje finansijsko- računovodstvenih poslova, koja je sada napunila tri godine postojanja. Pored toga radim u jednoj državnoj firmi kao rukovodilac sektora računovodstva i odgovorno sam lice u porodičnoj firmi.
-
Manuela VukelićDirektorica Agencije za posredovanje i ustupanje radnika iz Hrvatske i cijelog svijeta u agenicji Job Hunter.
Iskustvo u javnom sektoru 28 god. od toga 20 god u Hrvatskoj pošti.
Privatna poduzetnica s više od 20 godina iskustva u različitim djelatnostima.
Konzultantica za EU projekte i financijski planer
Vlasnica agencije za Digitalni marketing i internet prodaju MV Design -
Mara ĐakićDirektor filijale Raiffeisen bank Banja Luka
Trenutno na poziciji direktora filijale Banjaluka 2.
Rukovodi i organizuje rad Filijale sa pripadajućim poslovnicama
Odgovara za ispunjenja definisanih budžeta Filijale u svim područjima iz segmenta PI poslovanja, Premium poslovanja, SME poslovanja
Odgovara za kvalitet i kontinuirano unapređenje istog u domenu pružanja usluga kompletnog šalterskog poslovanja za fizička i pravna lica (blagajničko i poslovanje platnog prometa), kao i poštivanje važećih zakonskih propisa i usvojenih procedura i pravilnika koji regulišu ovu oblast kroz redovno provođenje kontrola;
Inicira, planira, rukovodi i učestvuje u akvizicijama klijenata na lokalnom tržištu za segmente u Retail poslovanju u skladu sa definisanom strategijom i planovima Glavne filijale/Filijale, prati efekte istih i poduzima mjere za unapređenje procesa akvizicije;
Odgovara za unapređenje timskog rada, motivaciju radnika, razvoj individulanih vještina svih zaposlenika poslovnice, te sprovođenje redovnog coachinga. -
Vanja SpahoPartnerica Women in Adria Bosna i Hercegovina
Vanja Spaho ima snažno razumijevanje i iskustvo s više aspekata poslovnog razvoja – od strategije preko prodaje do komunikacije. Preko 23 godine općeg profesionalnog iskustva u komercijalnom sektoru stečeno u mnogim područjima poslovanja, od prodaje do razvoja I strategija u oblasti komunikacija i marketinga.
Više od 15 godina posebno vrijednog iskustva u upravljanju događajima i komunikacijama izravno odrađeno s raznim lokalnim, regionalnim i međunarodnim klijentima: UNICEF, UN, Veleposlanstvo SAD-a, USAID, AmCham, Fond za otvoreno društvo, Audi, VW, Seat, Škoda I Porsche, ASA osiguranje, ASA A Leasing, Velux, Hifa Group, McDonalds, Lutrija BH, BH Telecom, Procter & Gamble, IFC Pepse, FedEx, Nike, Raiffeisen banka, Doncafe, Western Union itd.
Opsežno praktično iskustvo u organizaciji i vođenju niza malih i velikih događanja u različitim poslovnim sektorima (FMCG Summit događaji, Ladies In Events, Ladies IN Awards 2017., INhoreca Confest 2018., Digitala.Press konferencija, Social Impact Award Završni događaj, itd.)
Nesebično prenosi svoje vrijedno iskustvo mentorisanjem i savjetovanjem novim generacijama poduzetnika i aktivno sudjelujeluje u aktivnosti koje će stvoriti bolje okruženje za veći uticaj žena u poslovnom svijetu.
Banja Luka, 20.04.2023, Konferencija: Poduzetnice, katalizatori privrednog napretka na Balkanu
Women in Adria vas poziva na Konferenciju za poduzetnice u Banjoj Luci:
Žene poduzetnice su vitalna snaga za ekonomski napredak u Bosni i Hercegovini koje donose svježu perspektivu, inovativne ideje i jedinstven pristup poslovanju. Konferencija je prilika za slavlje i učenje iz postignuća poduzetnica iz BiH, isticanje njihovog doprinosa ekonomiji i raspravu o izazovima s kojima se suočavaju.
Jedna od ključnih prednosti žena poduzetnica je njihova sposobnost otvaranja radnih mjesta i pružanja podrške svojim zajednicama. Pokrećući i razvijajući svoje poslovanje poduzetnice pružaju mogućnosti zapošljavanja pridonoseći privrednom rastu zemlje. Međutim, unatoč njihovom doprinosu i potencijalu, žene poduzetnice u Bosni i Hercegovini još uvijek se suočavaju sa značajnim preprekama od ograničenog pristupa financiranju, diskriminacije na radnom mjestu do drugih kulturnih i društvenih prepreka. Konferencija može poslužiti kao platforma za raspravu i suradnju o tome kako prevladati te prepreke i podržati poduzetnice u njihovom poslovanju.
Na ovoj Konferenciji želimo osigurati inkluzivnost i raznolikost žena poduzetnica u Bosni i Hercegovini uključivanjem žena iz različitih regija i industrija u rad Konferencije i stvaranju sigurnog i poticajnog okruženja za sve sudionice i sudionike, s fokusom na umrežavanje, učenje i suradnju.
Očekuju vas inspirativne govornice koje će vas svojim iskustvom potaknuti da anastavite ostvarivati svoje snove.
LOKACIJA: LANACO Kongresni centar, Veljka Mlađenovića bb, Banja Luka
DATUM : 20.04.2023., od 09:30h do 15.00
ULAZNICE: Ulaz je besplatan uz obaveznu prijavu (dolje niže) i odjavu u slučaju nemogućnosti sudjelovanja zbog ograničenog broja učesnika. Prijave najkasnije do 19.04.2023.
Sve upite i dodatne informacije možete dobiti na [email protected]
Program
Konferencija: Poduzetnice, katalizatori privrednog napretka na Balkanu
- 9:00 - 9:30
- Registracija
- 9:30 - 9:35
- Pozdravni govor ispred Women in Adria BiH
-
Predavači
Vanja Spaho
- 9:35 - 9:40
- Mogućnosti koje poduzetnicama nudi mreža Women in Adria
-
Predavači
Ivana Matić
- 9:40 - 9:45
- Pozdravni govor ispred Raiffeisenbanke Sarajevo
-
Predavači
Armin Suljić
- 9:45 - 10:15
- Koncert za poduzetnicu, zbor i orkestar
- Ako se dobro koncentrirate isključivo na slušanje svih glasova oko sebe i plešete kako drugi sviraju, teško ćete započeti posao, a još teže uspjeti u njemu. Kako onda pronači i čuti baš onaj naš izvorni glas i razviti poslovanje? Čemu dati vjeru? Kako u svoje poslovanje uvoditi nekonvencionalne tehnike poput svjesnosti, energije i viših svjesnih razina? Pokušajmo zajedno otkriti gdje su vaši odgovori, a Ana ću vam pokazati gdje ih sama pronalazi. Ako već jeste različiti ili težite da to postanete, ovo je predavanje će okupiti vama slične.
-
Predavači
Ana Keglović Horvat
- 10:15 - 10:45
- Uvoz radne snage- koje su mogućnosti?
- Krize su dio svakog privrednog sistema. Uvijek će ih biti, ali trenutno nema ljudi koji su realna potreba svih poslodavaca. Kako odgovoriti ovom izazovu?
-
Predavači
Manuela Vukelić
- 10:45 - 11:15
- Teška vremena bi uvijek iznjedrila kreativne ljude. Kako danas sačuvati kreativnost i stvoriti sjajne priče?
- Hrane i igara, neko reče. Zdravo društvo mora razvijati pored privrede, svoju umjetnost i kulturu. Koliko je umjetnost i kultura istaknuta i da li je teško napraviti sjajan i jedinstven projekat? Jedan sjajan primjer i predivan projekat…
-
Predavači
Dijana Tepšić
- 11:15 - 11:45
- Standardi i koliko su bitni u svim segmentima poslovanja
- Dobijanjem pristupnog statusa za EU, naša zemlja mora odgovoriti sa niz standardizacija procesa i usluga, kako bi bili spremni prihvatiti evropske uslove poslovanja i života. Koliko se stadardizacija primjenjuje u našoj zemlji i da li svi svjesni da je ona preduslov za napredak poslovanja u budućnosti. Naravno i koliko to utiče na naše standarde življenja.
-
Predavači
Alisa Salkovic
- 11:45 - 12:00
- Kafe pauza
- 12:0 - 12:30
- U toku je proces tranzicije, kako se očuvati i održati dugo na tržištu?
- Novi procesi, promjene navike kupaca, brzina transakcija i procesa su samo dio promjena u periodu tranzicije tradicionalnog poslovanja na novi digitalni pristup. Koliko možemo odgovoriti trendovima i inovacijama i postoji li neki recept da se dugo održimo na tržištu. Kvalitet i šta sve ne.
-
Predavači
Željka Krkoška
- 12:30 - 13:00
- Digitalno upravljanje finansijama ili da računamo pješke?
- Neke financijske institucije prepoznaju izazove s kojima se u poslovanju susreću poduzetnice i nastoje im pomoći prilagođavanjem svoje ponude i usluga. Na ovom panelu čut ćemo što poduzetnice žele od svoje banke i kako im banke mogu pomoći u razvoju poslovanja.
-
Predavači
Kristina Lazendić
- 13:00 - 14:00
- Panel: Kako se pripremiti za rast poslovanja?
- Neke financijske institucije prepoznaju izazove s kojima se u poslovanju susreću poduzetnice i nastoje im pomoći prilagođavanjem svoje ponude i usluga. Na ovom panelu čut ćemo što poduzetnice žele od svoje banke i kako im banke mogu pomoći u razvoju poslovanja. Ujedno ćemo razgovarati i kako pripremiti tvrtku za rast poslovanja.
-
Predavači
Dragana Kokot, Gojko Rodić, Ivana Matić, Mara Đakić
- 14:00 - 15:00
- Ručak i networking