Predavač
-
Aida SokoBusiness and Digitalization Transformation Expert
Aida je ekspertica u vođenju i upravljanju revolucijom digitalizacije kroz obuke i mentorstvo lidera privatnog i javnog sektora. Posjeduje snažnu ekspertizu u strateškom i finansijskom restrukturiranju, korporativnim i regulatornim poslovima, poreskoj i investicionoj optimizaciji, restrukturiranju državnih preduzeća, privatizaciji, spajanjima i akvizicijama, liderstvu i upravljanju talentima, korporativnim finansijama, javnim finansijama i javno-privatnim partnerstvima. Aktivan dioničar u poslovnim udruženjima, poslovnom mentorstvu i akademskoj areni.
30.3.2023. Networking breakfast Vitez: Ključne stvari koje poduzetnice trebaju znati ako žele da je njihov posao održiv i profitabilan
Poduzetnice često imaju problema s pronalaskom novih kupaca i klijenata, a posao treba završiti naplatiti ga, platiti zaposlenike i sve ostale troškove…I na kraju cijele te muke zapitati se isplati li se to sve uopće? Koliko smo zaradili na pojedinom poslu/projektu/proizvodu/usluzi? Koji poslovi/proizvodi su nam isplativi, a koje treba prestati raditi jer na njima gubimo novac?
Koji alati nam mogu olakšati upravljanje financijama? Kako pratiti uplate i isplate da ne bismo imali problema s novcem?
Kada je vrijeme za širenje poslovanja i na koji način to financirati?
Poduzetnice uglavnom nemaju financijskog direktora koji treba da se brine o svim ovim pitanjima. Računovodstvo je uglavnom vanjsko i njihov posao je da pripreme podatke koji su vam potrebni, ali prije toga biste trebali znati što tražite, odnosno trebate postaviti svoje poslovanje tako da ga možete pratiti.
Stoga vam dovodimo stručnjakinju koja će vam pomoći da svoj biznis počnete gledati iz drugog ugla i omogućiti vam da saznate:
– Na čemu zarađujete, a gdje gubite novac
– Gdje vam curi novac unutar firme, koji troškovi su nužni, a koje možete rezati
– Koji zaposlenici zarade svoju plaću, a koji ne
– Kako razvijati poslovanje i kako to financirati
Na kraju ćete znati koliku dobit vi kao vlasnica očekujete i kako ju planirate ostvariti.
LOKACIJA:
Hotel CENTRAL
Franšizni centar BiH, Poslovni centar 96
72250 Vitez, Bosna i Hercegovina
ULAZNICA:
Cijena ulaznice: 70 KM;
Kako bi ste osigurali svoju ulaznicu, bitno je uplatiti iznos do kraja dana u srijedu, 29.3.2023.
PODACI ZA UPLATU:
MATIĆ SAVJETOVANJE BH d.o.o
Maglajska ulica 1
71000 Sarajevo
IB: 4203047580008
Račun: Raiffeisen banka, 1610000291160061 s naznakom “Networking Breakfast Vitez”
Kontakt osoba: Vanja Spaho, [email protected]
Prijave i odjave su moguće do 29.3.2023.
Program
Networking Breakfast Vitez
- 9:30 - 10:00
- Registracija, doručak i umrežavanje
- 10:00 - 11:30
- Ključne stvari koje poduzetnice moraju znati ako žele da je njihov posao održiv i profitabilan
-
Predavači
Aida Soko
- 11:30 - 12:00
- Umrežavanje i diskusija