Predavač

  • Elma Pašić
    Elma Pašić
    Osnivačica UVIDI - ureda za konsultacije i savjetovanje, diplomirani psiholog, istraživač (Consumer experience profesional)

    Elma Pašić, diplomirani psiholog, istraživač, ISCP certificirana za kogintivno biheviralni koučing, Point of you Practitioner, Consumer experience professional. Više od 30 godina iskustva u radu sa brendovima, potrošačima i liderima. Osnivačica je UVIDI – ureda za konsultacije i svajetovanje.
    Njena ekpertiza leži u razumijevanju ponašanja, kako onog tržišnog, tako i onog unutrašnjeg, koje donosi odluke dok ih još ne znamo objasniti.
    Kroz karijeru koja spaja psihologiju potrošača, bihevioralnu ekonomiju i stratešku komunikaciju, Elma je radila s brojnim kompanijama, timovima i pojedincima, ali posebno blisko sa ženama koje vode vlastite biznise.
    Osim toga, privatnim osobama i liderima kroz individualni psihološki koučing pomaže da steknu uvid u vlastite emocije i obrasce ponašanja, prevaziđu izazove na najoptimalniji način po njih i da rade na razvijanju i jačanju snaga i resursa. Ova poboljšana perspektiva daje snažniju osnovu za donošenje visokokvalitetnih odluka.
    Elma Pašić donosi specifično razumijevanje izazova koje svakodnevno osjećaju žene koje odlučuju, pokreću i stvaraju. Radionice koje vodi nisu motivacione priče. One su prostori jasnog pogleda prema unutra, podržani stručnošću i iskustvom.
    UVIDI su specijalizirani za small data istraživanja; employer branding, korporativnu kulturu i reptaciju; psihologiju prodaje; dizajniranje korisničkog iskustva te individualnu psihološku podršku i koučing.

Datum

30 stu 2023
Expired!

VRIJEME

09:30 - 12:00

30.11.2023. Networking Breakfast Bihać: Principi psihologije iza scene prodaje

U središtu svake uspješne prodajne strategije leži razumijevanje ljudske psihologije. To je jednako u za sve industrije i veličine preduzeća.  Osluškivanje osjećaja i potreba potrošača može biti ključ razlikovanja od konkurencije i izgradnje ugleda kompanije. Prilagodba prodajnih strategija temeljeno na psihološkim potrebama potrošača nije samo taktika – to je osnova za izgradnju dugotrajne reputacije i lojalnosti. Kada poduzetnici razumiju srce i um svojih klijenata, kada u svoje stategije unose pogled iz ugla korisnika, oni ne samo da prodaju proizvode, već stvaraju odnose koji traju. Jer zaboravljamo riječi i proizvode, a pamtimo odnose i kako smo se osjećali.

Tako postavljene prodajne stategije, ne samo da se povećavaju šansu za trenutnu prodaju, već također smanjuju otpor kupnje, jačaju lojalnost klijenta i potiču ponovnu kupovinu. Pomažu u izgradnji snažnijeg odnosa s kupcima, što dovodi do većeg zadovoljstva kupaca, većeg broja preporuka i veće ukupne vrijednosti životnog vijeka klijenata (LTV – Life Time Value).

Tokom našeg druženja, razmatraćemo  prodajne tehnike iz ugla psihologije potrošača. Mnoge odluke o kupovini se donose isključivo na temelju logičkih i racionalnih kriterija. Emocije, percepcije, društveni pritisci i prethodna iskustva je sve što utiče na odluke o kupnji. Potrošači traže sigurnost, povjerenje, pripadnost i osjećaj vrijednosti. Osvrnućemo se na različite prodajne tehnike – konsultativnu prodaju, obrazovnu prodaju, postprodajnu podršku, kao i stvaranje presonaliziranog iskustva.

Poslovne odluke često kompleksne i s visokim ulozima. Ne samo u B2C gdje je to očitije, nego i u  dinamičnom svijetu B2B usluga, razumijevanje ljudskih faktora koji stoje iza poslovnih odluka ključno je za uspjeh. Za poduzetnike, produbljivanje u psihologiju donositelja odluka može napraviti razliku između jednostavne ponude i dugoročnog poslovnog partnerstva. Tako poduzetnici ne samo da izgrađuju snažne poslovne veze, već i ugled kao pouzdani i dragocjeni partneri.

U današnjem digitalnom dobu se svi borimo za pažnju potrošača. Nije lako razviti stategije koje će imati pozitivan utjecaj na prodaju, reputaciju i lojalnost  – što je ono što nas odvaja od konkurencije. Naći svoju jedinstvenu prodajnu tačku je umjetnost (USP). A i za umjetnost treba dosta uvida, znanja, vježbanja – ne smijemo svim silama oslanati na naš talenat i osjećaj.

 

LOKACIJA:

Hotel Emporium

Dr. Irfana Ljubijankića 90

77 000 Bihać

+387 (0) 37 316 600

 

ULAZNICA:

Cijena ulaznice: 70 KM

Kako bi ste osigurali svoju ulaznicu, bitno je uplatiti iznos do 28.11.2023.

 

PODACI ZA UPLATU:  

MATIĆ SAVJETOVANJE BH d.o.o

Maglajska ulica 1  

71000 Sarajevo  

IB: 4203047580008  

Račun: Raiffeisen banka, 1610000291160061 s naznakom “Networking Breakfast Bihać ” 

 

Kontakt osoba: Vanja Spaho, vanja@womeninadria.com 

Prijave i odjave su moguće do 28.11.2023.

Nakon toga ne vršimo povrat uplaćenih kotizacija.

Program

Networking breakfast Bihać

9:30 - 10:00
Registracija, doručak i umrežavanje
10:00 - 11:30
Koji su principi psihologije iza scene prodaje
Predavači
Elma Pašić
11:30 - 12:00
Umrežavanje i diskusija
Elma Pašić
Elma Pašić
Osnivačica UVIDI - ureda za konsultacije i savjetovanje, diplomirani psiholog, istraživač (Consumer experience profesional)
Elma Pašić, diplomirani psiholog, istraživač, ISCP certificirana za kogintivno biheviralni koučing, Point of you Practitioner, Consumer experience professional. Više od 30 godina iskustva u radu sa brendovima, potrošačima i liderima. Osnivačica je UVIDI – ureda za konsultacije i svajetovanje. Njena ekpertiza leži u razumijevanju ponašanja, kako onog tržišnog, tako i onog unutrašnjeg, koje donosi odluke dok ih još ne znamo objasniti. Kroz karijeru koja spaja psihologiju potrošača, bihevioralnu ekonomiju i stratešku komunikaciju, Elma je radila s brojnim kompanijama, timovima i pojedincima, ali posebno blisko sa ženama koje vode vlastite biznise. Osim toga, privatnim osobama i liderima kroz individualni psihološki koučing pomaže da steknu uvid u vlastite emocije i obrasce ponašanja, prevaziđu izazove na najoptimalniji način po njih i da rade na razvijanju i jačanju snaga i resursa. Ova poboljšana perspektiva daje snažniju osnovu za donošenje visokokvalitetnih odluka. Elma Pašić donosi specifično razumijevanje izazova koje svakodnevno osjećaju žene koje odlučuju, pokreću i stvaraju. Radionice koje vodi nisu motivacione priče. One su prostori jasnog pogleda prema unutra, podržani stručnošću i iskustvom. UVIDI su specijalizirani za small data istraživanja; employer branding, korporativnu kulturu i reptaciju; psihologiju prodaje; dizajniranje korisničkog iskustva te individualnu psihološku podršku i koučing.

Prijavite se