Predavač

Datum

26 tra 2024
Expired!

VRIJEME

14:00 - 17:00

26.4.2024. Online akcelerator za poduzetnice: Profesionalizacija poslovanja

Već ste nekoliko godina duboko uronjeni u svijet poduzetništva, no osjećate se kao putnik u vrtlogu koji se neprestano okreće, ali ne napreduje. Ona početna strast koja vas je vodila sada se gasi pod teretom preopterećenosti.

Sada ste u ulozi vođe koji mora stalno mikro-upravljati svojim zaposlenicima, ali se osjećate kao da govorite različitim jezicima. Morate im detaljno objašnjavati stvari koje vama djeluju očigledne… I stalno ste u modusu regrutiranja i zapošljavanja novih ljudi. Financijski aspekt dodaje dodatni stres jer se nikako ne možete uhvatiti u koštac s prihodima i rashodima. Počinjete se pitati je li vrijedno ostati posljednji u uredu ili provoditi noći radeći od kuće. Je li poduzetnički život zaista ono što ste priželjkivali?

Zato vam predstavljamo ovaj Akcelerator koji će vam pomoći u uvođenju reda i uspostavljanju sustava, tako da možete konačno preuzeti ulogu direktorice i baviti se razvojem poslovanja, a ne biti “Katica za sve”. Ovaj akcelerator sastoji se od 9 online edukacija koje se održavaju jednom mjesečno, trajanja 3 sata. U cijeni svake edukacije uključeno je sat vremena savjetovanja sa predavačicom.

Druga edukacija u programu Akcelerator je Profesionalizacija poslovanja, a predavačica je Enisa Selmanović-Salkić. U nekom trenutku životnog ciklusa svakog biznisa, shvatimo da je isti počeo da raste i prelazi okvire upravljanja stilom „one woman show“. To je onaj moment kada, možda nerado, same sebi priznamo da neke procese i odnose treba urediti na drugi način, jer istima više ne može upravljati samo jedan čovjek. Organizacija već ima određeni broj zaposlenih da je teško znati da li zaista, svaki od njih daje svoj maksimum i postiže najbolje rezultate. Da li provodi ključne procese u vašem biznisu na najbolji način? Da li se gube dokumenti, pa vam se dobavljači žale da kasnite sa plaćanjem? Da li se zbog nepostojanja ili neuređenosti temeljnih pravila izlažete povećanju troškova ili reputacijskim rizicima? Tada na scenu stupaju – procedure, pravila, instrukcije raznih oblika i veličina, za koje naivno mislimo da će obavljati posao umjesto nas. I griješimo više nego ikada. Kroz radionicu Profesionalizacija biznisa, naučiti ćete: zašto je potrebno uvesti sistematična pravila u vaš biznis, kako definirati koji su ključni procesi u vašem biznisu i kako ih staviti u formalni okvir, kako postaviti pravila ponašanja, kako spriječiti da procedure „pojedu“ posao, kako graditi srednju liniju upravljanja.

Važno je napomenuti da je ovaj program namijenjen isključivo članicama Women in Adria (više informacija o članskom programu uskoro), a cijena svake radionice, s posebnim popustom za članice, iznosi 195 KM. 

Broj mjesta je ograničen, prijave su otvorene do 25.4.

PODACI ZA UPLATU:

MATIĆ SAVJETOVANJE BH d.o.o

Maglajska ulica 1  

71000 Sarajevo  

IB: 4203047580008  

Račun: Raiffeisen banka, 1610000291160061 s naznakom radionice

Program

26.4.2024. Profesionalizacija poslovanja

14:00 - 17:00
Profesionalizacija poslovanja
U nekom trenutku životnog ciklusa svakog biznisa, shvatimo da je isti počeo da raste i prelazi okvire upravljanja stilom „one woman show“. To je onaj moment kada, možda nerado, same sebi priznamo da neke procese i odnose treba urediti na drugi način, jer istima više ne može upravljati samo jedan čovjek. Organizacija već ima određeni broj zaposlenih da je teško znati da li zaista, svaki od njih daje svoj maksimum i postiže najbolje rezultate. Da li provodi ključne procese u vašem biznisu na najbolji način? Da li se gube dokumenti, pa vam se dobavljači žale da kasnite sa plaćanjem? Da li se zbog nepostojanja ili neuređenosti temeljnih pravila izlažete povećanju troškova ili reputacijskim rizicima? Tada na scenu stupaju – procedure, pravila, instrukcije raznih oblika i veličina, za koje naivno mislimo da će obavljati posao umjesto nas. I griješimo više nego ikada. Kroz radionicu Profesionalizacija biznisa, naučiti ćete: zašto je potrebno uvesti sistematična pravila u vaš biznis, kako definirati koji su ključni procesi u vašem biznisu i kako ih staviti u formalni okvir, kako postaviti pravila ponašanja, kako spriječiti da procedure „pojedu“ posao, kako graditi srednju liniju upravljanja.
Predavači
Enisa Salmanović-Salkić
Enisa Salmanović-Salkić
Enisa Salmanović-Salkić
Founder and director of the company Consultor
Poduzetnica sa 16 godina isksutva u radu sa pojedincima, timovima i organizacijama. Posvećena ljudima, okrenuta rješenjima, praktična i usmjerena na stvaranje promjena i nove vrijednosti.