Predavač
-
Sanda LjukovacHR konzultant, Festina Lente d.o.o. Sarajevo
Sanda Ljukovac, HR profesionalac, edukator i moderator, više od 25 godina profesionalno predana implementaciji i unapređenju poslovne oblasti Upravljanja ljudskim resursima u organizacijama. Aktivnost izgradnje i unapređenja prodajnih i univerzalnih vještina zaposlenika dizajnirala i provodila u različitim privrednim industrijama u BiH kao i kompanijama u regionu. Od 2015. godine aktivan je član i jedan od osnivača Udruženja za upravljanje ljudskim resursima. Pored diplome diplomiranog ekonomiste posjeduje niz HR licenci za profiliranje i procjenu kandidata, DDI Target selection licence alat za intervjuisanje i procjenu kandidata prilikom selekcijskog procesa, licencu po modelu HOGAN Assessment centra, Point of you praktičar, licence SDI modela u cilju identifikovanja i formiranja timova. U segmentu edukacije posjeduje niz certifikata i licenci za pripremu i izvedbu seminara sa fokusom na unaprijeđenje univerzalnih i prodajnih vještina. Posjeduje izraženu želju I motivaciju da stečena znanja i iskustva podijeli sa učesnicima seminara kroz interakciju i otvorene diskusije.
13.06.2024. Networking Breakfast Banja Luka: Vozite kompanije klase SUPERB
Upravljanje ljudskim resursima u današnje vrijeme dobija karakteristiku automobila super klase i kao takva zahtjeva vozače sa sofisticiranim vještinama i kompetencijama. Jedan od izvanrednih upravljačkih koncepata jeste svakako SUPERB, istražen i razvijen od strane tima stručnjaka okupljeni Business psychology lab u Hrvatskoj.
U samom početku voziti auto klase SUPERB odnosno upravljati kompanijom po tom principu može izgledati komplikovano, a podrazumijeva sljedeće:
S – Safety (sigurnost) – ono što ljudi žele od posla je prije svega sigurnost, prevashodno materijalna a potom i psihološka sigurnost.
U – Upgrading (nadogradnja) – neovisno o radnom mjestu, svi teže rastu, razvoju i osjećaju da su kompetentni za to što rade.
P – Purpose (svrha) – svima treba osjećaj smisla i svrhe kroz posao koji rade, kada to nedostaje produktivnost i efikasnost su značajno upitne.
E – Empowerment (osnaživanje) – izazovnost onoga što radimo, uključenost i mogućnost da se ostvari uticaj ima direktni uticaj na motivaciju zaposlenika.
R – Relationships (odnosi) – odnosi zasnovani na povjerenju, empatiji i razumijevanju potreba predstavljaju temelj radnih procesa uspostavljenih u kompanijama.
B – Balance (ravnoteža) – ravnoteža između poslovnih i ostalih životnih uloga, predstavljaju osnov za osjećaj pripadanja jednog organizaciji.
Dublje i praktično upoznavanje koncepta SUPERB i kako ga možete implementirati u kompanijama, bez obzira ne veličinu kompanije, da li je SUPERB obavezno skup ili je dostupan, primjeri iz prakse za implementaciju koncepta, sve to i još mnogo toga možete saznati na radnom doručku……
LOKACIJA:
Hotel INTEGRA Banja Luka
Kralja Petra I Karađorđevića 129
78ooo Banja Luka, Bosna i Hercegovina
+387 51 493 420
ULAZNICA: 70 KM
PODACI ZA UPLATU:
MATIĆ SAVJETOVANJE BH d.o.o
Maglajska ulica 1
71000 Sarajevo
IB: 4203047580008
Račun: Raiffeisen banka, 1610000291160061 s naznakom “Networking Breakfast Banja Luka”
Kontakt osoba: Vanja Spaho, [email protected]
Prijave i odjave su moguće do 11.06.2024.
Nakon toga ne vršimo povrat uplaćenih kotizacija.
Program
Networking Breakfast Banja Luka
- 9:30 - 10:00
- Registracija, doručak i umrežavanje
- 10:00 - 11:30
- Vozite kompanije klase SUPERB
-
Predavači
Sanda Ljukovac
- 11:30 - 12:30
- Umrežavanje i diskusija