
Predavači
-
Ajla MostaracStručnjakinja za strateške komunikacije i razvoj poslovanja
Stručnjakinja za strateške komunikacije i razvoj poslovanja s više od 20 godina iskustva u međunarodnim kompanijama, institucijama i domaćim organizacijama. Energiju i kreativnost usmjerava na razvoj i provedbu komunikacijskih strategija, brendiranje, pozicioniranje, zagovaranje, odnose s javnošću i upravljanje integriranim javnim kampanjama. Na rukovodećim pozicijama, vodila je transformaciju poslovanja i strateško pozicioniranje organizacija, doprinoseći postizanju financijskih i operativnih ciljeva.
-
Ajna GazibegovićMenadžerica za odnose sa zajednicom u Fondaciji Mozaik
Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, gdje je stekla temeljno znanje iz područja ekonomije. Njena strast prema međunarodnim odnosima i ekonomskoj diplomatiji vodila ju je ka magistarskom studiju, gdje je dodatno produbila svoje znanje u ovom segmentu. Njen akademski put pružio joj je osnovu za razumijevanje globalnih ekonomskih i političkih dinamika.
Sa impresivnih 18 godina radnog iskustva na različitim pozicijama, Ajna je stekla širok spektar vještina i iskustava. Njena karijera obuhvaća rad u diplomatskom, finansijskom i IT sektoru. Ova raznolikost iskustava omogućila joj je da stekne duboko razumijevanje različitih industrija i perspektiva. Trenutno, Ajna se ističe kao menadžerica za odnose sa zajednicom u Fondaciji Mozaik, nevladinoj organizaciji koja je fokusirana na društveni i ekonomski razvoj Bosne i Hercegovine i regiona.
Kao menadžerica za odnose zajednicom, ima ključnu ulogu u privlačenju investicija i izgradnji održivog ekosistema. Njen cilj je uspostaviti snažnu saradnju s najboljim poduzetnicima u BiH i dijaspori kako bi se stvorili poticajni uvjeti za mlade i osigurala bolja budućnost. Kroz projekte i programe, ona radi na prenosu znanja mladima, pruža mentorstvo i podršku u njihovom profesionalnom razvoju. -
Dajana ZildžićVoditelj odjela prodaje, Kodeks d.o.o.
Dajana je profesionalac sa više od 20 godina iskustva u vođenju prodaje i strateškom marketingu, s posebnim fokusom na pozicioniranje brenda i jačanje prepoznatljivosti na tržištu.
Kroz karijeru je radila u različitim industrijama, što joj je omogućilo da razvije prilagodljiv pristup i razumije kompleksne tržišne zahtjeve. Trenutno vodi prodajni tim u IT sektoru, u kompaniji Kodeks d.o.o., gdje povezuje prodajne ciljeve s marketinškim aktivnostima i optimizacijom procesa.
Njena snaga leži u spajanju analitike, timskog rada i jasne strategije za postizanje mjerljivih rezultata.
-
Jelena ČačulovićIzvršna direktorica / CEO Weltplast
Jelena Čačulović je magistrica znanosti održivog razvoja. Završala je fakultet FKIT u Zagrebu, gdje je stekla titulu prvostupnika Ekoinženjerstva, te je nastavila svoje obrazovanje na MODUL University u Beču, Austrija, gdje je postala magistar znanosti.
Tijekom svog radnog iskustva, Jelena je surađivala s različitim organizacijama, uključujući UN i Ministarstvo u Zagrebu. Posljednje dvije godine, aktivno je sudjelovala u upravljanju obiteljskom tvrtkom Weltplast, no njen interes za održivi razvoj datira još od 2011. godine, kada je stekla iskustvo tijekom prakse u najvećoj svjetskoj tvrtki u kemijskoj industriji, BASF u Njemačkoj. Tijekom tog perioda, radila je na istraživanju biorazgradivih polimera.
Trenutno obnaša dužnost direktorice Uprave obiteljske tvrtke Weltplast d.o.o., koja je vodeći prerađivač polimernih materijala u regiji. Jelena zajedno s svojom sestrom i dva brata uspješno vodi poslovanje tvrtke.
-
Mirela ĆatoGeneralni direktor (CEO) i vlasnik konsultanske kuće Go Ahead d.o.o.
Sa preko dvije decenije iskustva u finansijskom sektoru, naša govornica dokazala je izuzetnu sposobnost vođenja, uspostavljanja i proširivanja poslovanja kompanija, vešto implementirajući strateške inicijative koje su omogućile organizacijama da ostvare svoje najambicioznije ciljeve.
Njena karijera predstavlja inspirativnu priču o vizionarskom pristupu poslovanju, gdje se teorijska znanja stapaju sa praktičnim rješenjima koja donose stvarne rezultate. -
Zorica TasovacMagistar farmacije i vlasnica ZU Belladonna iz Trebinja
Zorica Tasovac magistar farmacije i vlasnica ZU Belladonna Trebinje. Živi i radi u Trebinju gdje joj je i sjedište firme u okviru koje se nalazi 7 apoteka (u Trebinju, Ljubinju i Bileći). Zapošljava 28 radnika i to sve žene. Firma je osnovana 1996. godine kada je otvorena prva apoteka.Od prvog dana kroz posao je vodila ljubav i upravo iz te ljubavi izrodili su se i brojni uspješniji projekti u kojima je učestvovala poput izrade :” Profesionalni ciljevi dobre apotekarske prakse“ I ”Vodič kroz akreditaciju za apoteke”. Za doprinose razvoju apotekarske djelatnosti kroz mnoge radove i djelovanja, stekla je vanje zvanje primarijusa. Od Privredne komore Republike Srpske dobitnica je “Priznanja za doprinos ženskom preduzetništvu”. U tri mandata u Farmaceutskoj komori Republike Srpske bila je predsjednik Podružnice Trebinje kao i u Farmaceutskom društvu. Majka dvoje djece i baka troje unučića: Katje, Arsenija i Marte.
12.06.2025. Mostar, Konferencija za poduzetnice: Transformativna moć promjene za održivi uspjeh
U svijetu u kojem su promjene sve brže i neizbježnije, jedno ostaje ključno – prilagodba kroz znanje, iskustvo i autentičnost. Ova konferencija okuplja snažne žene koje ne samo da su prošle kroz izazove poduzetništva, već su ih pretvorile u snagu, strategiju i trajnu vrijednost.
Na jednom mjestu okupit će se vlasnice uspješnih poduzeća, stručnjakinje za digitalizaciju, optimizaciju i financijsko upravljanje, kao i one koje su izgradile osobni brend kroz autentičnost i dosljednost. Kroz njihove iskrene priče, praktične savjete i iskustva iz prve ruke, otkrivamo kako promjene – bilo unutarnje, tržišne ili tehnološke – mogu postati temelj održivog i dugoročnog uspjeha.
Sudionice će imati priliku:
- Slušati inspirativna predavanja žena koje su izgradile i proširile svoje tvrtke,
- Sudjelovati u panel raspravama s vlasnicama poduzeća koje zapošljavaju veliki broj radnika
- Učiti o konkretnim alatima i praksama u digitalizaciji, faktoringu, brendiranju i vođenju tima,
- Umrežavati se i razmjenjivati iskustva s drugim poduzetnicama koje dijele iste izazove i vizije.
Ovo nije samo konferencija – ovo je pokret žena koje mijenjaju poslovni svijet iznutra. Pridružite nam se i budite dio inspirativne priče o snazi promjene, stvaranju prilika i građenju biznisa koji traje.
ULAZNICE:
· Cijena ulaznice: 40 KM (izvan sustava PDV-a smo)
· Women in Adria članice: 25 KM
· Za 2 – 5 osoba iz iste firme: popust na ulaznice 10%
· Za 5 i više osoba iz iste firme: popust na ulaznice 15%
· Kako bi ste osigurali svoju ulaznicu, bitno je uplatiti iznos do kraja dana, 10.6.2025!
PODACI ZA UPLATU:
· MATIĆ SAVJETOVANJE BH d.o.o
· Maglajska ulica 1 71000 Sarajevo JIB: 4203047580008
· Račun: Raiffeisen banka, 1610000291160061 s naznakom “Konferencija za poduzetnice”
LOKACIJA:
- CODE HUB Mostar, Kardinala Stepinca bb, (zgrada Ledare), 88000 Mostar
DATUM I VRIJEME:
· 12.6.2025, od 11:00h do 16.00h
OTKAZIVANJE:
Besplatno otkazivanje do 10.6.2025. u 8 sati. Nakon toga ne vršimo povrat.
Prijave za event dolje niže. Molimo da popunite obrazac za prijavu.
Za sva ostala pitanja slobodno se javite na vanja@womeninadria.com
Program
New Day
- 11:00 - 12:00
- Registracija i ručak
- 12:00 - 12:30
- “Od korporativnog uspjeha do poduzetničke transformacije”
- Vizija budućnosti kroz jedinstvene uvide o strategiji upravljanja rizicima, kako biti korak ispred, kako implementirati rješenja i sigurno poslovati u dinamičnom poslovnom okruženju.
-
Predavači
Mirela Ćato
- 12:30 - 13:00
- “Transformacija prodaje i marketinga: Kodeks kao primjer rasta kroz promjene”
- Primjer kako možemo promjenama i dobrom strategijom implementirati aktivnosti koje će uticati na naše uspješno poslovanje.
-
Predavači
Dajana Zildžić
- 13:00 - 13:30
- „Kako sam postavila profesionalnie ciljeve dobre apotekarske prakse“
-
Predavači
Zorica Tasovac
- 13:30 - 14:00
- Pauza za kavu
- 14:00 - 14:30
- Mozaik budućnosti: Vještine, poslovi i promjene koje pokreću BiH
-
Predavači
Ajna Gazibegović
- 14:30 - 15:00
- Komunikacija kao ključni dio poslovne strategije
- Uspjeh malih i srednjih biznisa ne ovisi samo o kvaliteti proizvoda i usluga, već i o načinu na koji komuniciraju svoju vrijednost. Strateška komunikacija je izuzetno važna jer biznisima omogućava da izgrade povjerenje, jačaju brend i povećaju prodaju. Dosljednom i autentičnom komunikacijom mogu se uspješno pozicionirati u svijesti kupaca i partnera.
-
Predavači
Ajla Mostarac
- 15:00 - 15:30
- Razgovor sa poduzetnicom
-
Predavači
Jelena Čačulović
- 15:30 - 16:00
- Networking i kraj dešavanja





