doručak_psihološka_otpornost_zaposlenika

Predavač

  • Elma Pašić
    Elma Pašić
    Komunikacijska ekspertica, (Consumer experience profesional)

    Elma Pašić je diplomirani psiholog, kogintivni biheviralni kouč, Ponint of you Practitioner. Nakon sticanja srednoškolskog zvanja programer, završila je studij psihologije slušala je i znanstveni master iz marketinga. Vjeruje u cjeloživotno učenje i da je znanje investicija sa najvećim povratom. Više od 30 godina se profesionalno bavi ljudima, njihovim potrebama i iskustvima. Bilo kao menadžerica, bilo kroz savjetodavni rad kao psihologinja ili kroz mentorstvo. Kroz svoju bogatu karijeru je bila liderica multidisplinarnih timova. Najduže je vodila BH ured i bila član Adria Borda u jednoj od vodećih interenacionalnih istraživačkih agencija – GfK. Vodila je tim za interne i eksterne komunikacije IT komapnije ZIRA. Aktivno učestvuje u radu različitih neprofitnih udruženja i član je odbora za komunikace driptva spihologa FIH Kao konsultantica je stekla je značajno iskustvo rada sa različtim sektorima, internacionalnim i lokalnim kompanijama u BiH i regiji. Dobitnica je priznaja za izuzetan doprinos u postavljanju trendova i razvoju FMCG industrije u BiH. Učesnica je brojnih konferencija, okruglih stolova i panel diskusija na temu brandinga, ponašanja potrošača, trendova, kompanijske kuture… Trenutno su joj u fokusu interesovanja employer branding, korprativne komunikacije i kultura. Ističe da iako živimo digitalno doba – digitalni su kanali komunikacije, a sama komunikacija koja je dalje usmjerena na čovjeka. Školovala se, živi i radi u Sarajevu; majka je šestnaestogodišnjeg sina. Svoje baterije puni kroz hodanje, ples, dokumetarn film i teatar. People person ?

Datum

05 ruj 2024
Expired!

VRIJEME

09:30 - 12:30

05.09.2024. Networking Breakfast Živinice: Psihološka bezbjednost uposlenika i kako je unaprijediti

Imamo dobar proizvod, osluškujemo tržište, inoviramo, imamo jasnu viziju… ali ne smijemo zanemariti ni uposlenike i odnos prema njima. Jer kompanije čine ljudi. Moramo dijeliti vrijednosti, čuti svoje uposlenike, ostvariti očekivanja. Kako uskladiti potrebe, interno komunicirati, zadržati angažman uposlenika u današnjem dinamičnom poslovnom okruženju?

Svjesni smo stalnih promjena na tržištu i velike konkurencije u gotovo svim oblastima, a to uzrokuje potrebe za uvođenjem novih poslovnih strategija.

Na koji način interno komuniciramo i da li prepoznajemo i uvažavamo potrebe tima i da li djelimo zajedničku viziju?

Koja je uloga empatije i aktivnog slušanja u poslovnim procesima i kako ih primjenjivati? Kako poticati osjećaj povjerenja i psihološke sigurnosti, gdje se članovi tima osjećaju ugodno dijeleći ideje i preuzimajući rizike?

Razumijevanjem perspektiva i potreba svog tima, se poboljšava donošenje odluka i povećava angažman uposlenika što dovodi do motiviranije i produktivnije radne snage. Pomaže u predviđanju potencijalnih izazova i prilagođavanju rješenja koja uzimaju u obzir svačije potrebe. A takve vrijednosti znače bolju korisničku uslugu, jer grade jače odnose sa klijentima, omogućavaju razvijanje proizvoda ili usluge koje doista odgovaraju ciljanoj publici i ostvarivanju boljih rezultata.

 

LOKACIJA:

Hotel PRESIDENT

Magistralni put A224

75214 Morančani – Živinice

+387 35 808 549

Bosna i Hercegovina

 

ULAZNICA:  70 KM 

 

PODACI ZA UPLATU:  

MATIĆ SAVJETOVANJE BH d.o.o

Maglajska ulica 1  

71000 Sarajevo  

IB: 4203047580008  

Račun: Raiffeisen bank BiH d.d., 1610000291160061 s naznakom “Networking Breakfast Živinice” 

 

Kontakt osoba: Vanja Spaho, vanja@womeninadria.com 

Prijave i odjave su moguće do 03.09.2024.

Nakon toga ne vršimo povrat uplaćenih kotizacija.

Program

Networking Breakfast Živinice

9:30 - 10:00
Registracija, doručak i umrežavanje
10:00 - 11:30
Psihološka bezbjednost uposlenika i kako je unaprijediti
Predavači
Elma Pašić
11:30 - 12:30
Umrežavanje i diskusija
Elma Pašić
Elma Pašić
Komunikacijska ekspertica, (Consumer experience profesional)
Elma Pašić je diplomirani psiholog, kogintivni biheviralni kouč, Ponint of you Practitioner. Nakon sticanja srednoškolskog zvanja programer, završila je studij psihologije slušala je i znanstveni master iz marketinga. Vjeruje u cjeloživotno učenje i da je znanje investicija sa najvećim povratom. Više od 30 godina se profesionalno bavi ljudima, njihovim potrebama i iskustvima. Bilo kao menadžerica, bilo kroz savjetodavni rad kao psihologinja ili kroz mentorstvo. Kroz svoju bogatu karijeru je bila liderica multidisplinarnih timova. Najduže je vodila BH ured i bila član Adria Borda u jednoj od vodećih interenacionalnih istraživačkih agencija - GfK. Vodila je tim za interne i eksterne komunikacije IT komapnije ZIRA. Aktivno učestvuje u radu različitih neprofitnih udruženja i član je odbora za komunikace driptva spihologa FIH Kao konsultantica je stekla je značajno iskustvo rada sa različtim sektorima, internacionalnim i lokalnim kompanijama u BiH i regiji. Dobitnica je priznaja za izuzetan doprinos u postavljanju trendova i razvoju FMCG industrije u BiH. Učesnica je brojnih konferencija, okruglih stolova i panel diskusija na temu brandinga, ponašanja potrošača, trendova, kompanijske kuture... Trenutno su joj u fokusu interesovanja employer branding, korprativne komunikacije i kultura. Ističe da iako živimo digitalno doba - digitalni su kanali komunikacije, a sama komunikacija koja je dalje usmjerena na čovjeka. Školovala se, živi i radi u Sarajevu; majka je šestnaestogodišnjeg sina. Svoje baterije puni kroz hodanje, ples, dokumetarn film i teatar. People person ?

Prijavite se